לסטר טיפסה הערב (שבת) למקום השני בפרמייר-ליג אחרי 1:2 קשה מול ברייטון. השועלים שחזרו לנצח אחרי שני משחקים, נקלעו לפיגור מהיר משער של אדם ללאנה (10) ולא היו רחוקים ממשחק נוסף ללא 3 נקודות, אבל קלצ'י איהנאצ'ו (62) השווה ודניאל אמרטי השלים מהפך דרמטי בדקה ה-88.
מנצ'סטר יונייטד תוכל לחזור מחר למקום השני, אבל לשם כך תצטרך לנצח בדרבי את סיטי הלוהטת, שכבר שכחה איך זה להפסיד או לאבד נקודות.
3 צפייה בגלריה
לסטר
לסטר
לסטר חוגגת
(צילום: AFP)
גראניט ג'אקה הפך היום בעל כורחו לשחקן המדובר ביותר במפגש מול ארסנל וברנלי, שהסתיים ב-1:1. הסיבה היא הטעות הביזארית שעשה וסידרה לברנלי שער שהיא אפילו לא חלמה עליו.
זה דווקא החל עם שער מוקדם של התותחנים, כשפייר-אמריק אובמיאנג העלה אותם ליתרון כבר בדקה השישית. אבל בדקה ה-39 הגיע השוויון של כריסטיאן ווד.
3 צפייה בגלריה
גראניט ג'אקה
גראניט ג'אקה
גראניט ג'אקה אחרי הטעות המוזרה
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקני ברנלי חוגגים
שחקני ברנלי חוגגים
אפילו בברנלי היו מופתעים
(צילום: EPA)
אף אחד לא הפריע לג'אקה, שהחזיק בכדור ברחבה שלו. הוא חיפש את קאלום צ'יימברס באגף הימני, אבל המסירה שלו פגעה בראשו של ווד ומשם ניתזה לרשת. חלוץ המארחת אפילו לא היה מוכן לזה, אבל שער זה שער.
אחרי תשעה משחקי ליגה, סאות'המפטון חזרה סוף סוף לנצח. הקדושים רשמו 0:2 מול נועלת הטבלה שפילד יונייטד, שלא הצליחה למנף את הניצחון על אסטון וילה ביום רביעי. ג'יימס וורד פראוס (32 בפנדל) וצ'ה אדמס (50) הבקיעו. אסטון וילה ו-וולבס נפרדו ב-0:0.
פורסם לראשונה: 16:30, 06.03.21