וויין רוני פרש היום (שישי) באופן רשמי מכדורגל ומונה למנג'ר דרבי קאונטי מליגת המשנה באנגליה. החלוץ האנגלי האגדי הצטרף לקבוצה בעונה שעברה והיה גם חלק מצוות האימון. לאחר שפיליפ קוקו פוטר מאימון הקבוצה בנובמבר האחרון, וויין רוני מונה למנג'ר זמני. כעת הוא יאמן את הקבוצה באופן קבוע לאחר שחתם לשנתיים וחצי, ותלה באופן סופי את הנעליים.
רוני קיבל את הקבוצה עם ניצחון אחד ב-11 משחקים, איתו על הקווים היא התאוששה והוסיפה למאזנה עוד שלושה ניצחונות, כאשר היא עדיין בתחתית הטבלה. דרבי סבלה מהתפרצות קורונה במועדון והודחה מהגביע האנגלי ע"י צ'ורלי מהליגה השישית, אבל המטרה שלה היא להישאר בליגת המשנה.
1 צפייה בגלריה
וויין רוני
וויין רוני
וויין רוני. עכשיו הוא מנג'ר
(צילום: גטי אימג'ס)
"אחרי שחזרתי לאנגליה מארה"ב, ראיתי את הפוטנציאל הגדול של הקבוצה", אמר רוני, "החלטתי להישאר בפרויקט הזה למרות שהיו לי הצעות אחרות. אני אעשה הכל כדי שהמועדון הזה ימצה את כל הפוטנציאל שלו".
רוני הוא מלך שערי נבחרת אנגליה בכל הזמנים עם 53 שערים ב-119 הופעות. הוא זכה בחמש אליפויות עם מנצ'סטר יונייטד, והוא גם מלך השערים שלה בכל הזמנים עם 183 כיבושים. הוא נמצא במקום השני בטבלת מלך השערים בפרמייר ליג עם 208 (אלן שירר ראשון עם 260). כמו כן רוני זכה עם השדים האדומים גם בליגת האלופות, הליגה האירופית והגביע האנגלי.