ברצלונה מפשלת, ושוב שמו של צ'אבי עולה כמועמד מספר 1 לעמוד על הקווים – רק שהפעם זה נראה כמו האפשרות לא רק הסבירה ביותר, אלא גם היחידה, תשאלו את צ'אבי עצמו שבראיון שהעניק אתמול בערב (ראשון), הוא כבר סימן את המטרה הזו.
"החלום הגדול שלי נכון לעכשיו הוא לאמן את ברצלונה ולהצעיד אותה לתארים", אמר קשר העבר שמאמן נכון להיום את אל-סאדד הקטארית. "אני תמיד אהיה חלק מהמועדון הזה. אני רוצה לחזור ברגע הנכון כדי להתחיל את הפרויקט מאפס. אמרתי את זה הרבה פעמים שאני רוצה לקחת את ההחלטות המקצועיות בברצלונה".
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
סימן לברצלונה שהוא מוכן. צ'אבי
(צילום: AFP)
צ'אבי התייחס גם לעיתוי הטוב ביותר עבורו: "זה ברור שאחרי הבחירות לנשיא זה יהיה הרגע האידיאלי עבור. אני לא שולל שום דבר. בארסה פנתה אליי בינואר ושוחחנו. אמרתי להם שהנסיבות והתיזמון לא היו נכונים באותו רגע".
נכון לעכשיו, קיקה סטיין, שחתם בסופו של דבר בינואר האחרון כברירת מחדל לאחר הסירוב מצד צ'אבי, מחזיק בחוזה לעוד עונה (עד יוני 2022), אבל התוצאות האחרונות, שעשויות להביא לאיבוד האליפות ליריבה הגדולה ריאל מדריד, צפויות להביא לסיום דרכו לפני חוזהו.
2 צפייה בגלריה
ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף
יצורף לצווץ של צ'אבי? ג'ורדי קרויף
(צילום: AP)
אם צ'אבי אכן ימונה, הוא אמור להביא צוות משלו, כשהמטרה שלו היא להפוך את ג'ורדי קרויף למנהל המקצועי של המועדון, כל זאת לפני שאקס מכבי תל אביב עמד על הקווים אפילו פעם אחת מאז שמונה כמאמן נבחרת אקוודור בינואר (!).