התקשורת הספרדית לא ריחמה ברצלונה אחרי ההפסד המפתיע אמש (חמישי) 2:1 לגראנדה בקאמפ-נואו, שמנע ממנה אפשרות לטפס לפסגת הליגה הספרדית על חשבון אתלטיקו מדריד, בתום משחק סוער.
"בלתי נסלח", נכתב ב"מונדו דפורטיבו". "הקטלאנים פספסו הזדמנות מול סגל חסר של גראנדה ולא תלויים יותר בעצמם". ב"מארקה" העדיפו להתייחס למאבק המשוגע בצמרת והלכו על "גרנאדה הציתה את הליגה הספרדית" וב"אס" בחרו ב"מהמורה בדרך של ברצלונה".
2 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי. כבר לא תלוי בברצלונה
(צילום: רויטרס)
מאמן ברצלונה, רונאלד קומאן, הורחק במחצית השנייה ולא יעמוד על הקווים בצמד המשחקים הקריטיים מול ולנסיה ובמיוחד נגד אתלטיקו מדריד. ההולנדי דיבר על כך בסיום המשחק: "הם טענו שדיברתי בצורה לא מכבדת לשופט הרביעי ואני לא מסכים. חוסר כבוד מבחינתי הוא להעליב וזה לא מה שהיה, בסך הכל העברתי ביקורת בדרך מכבדת. אני רוצה לדעת מה בדיוק אמרתי שפגע בו. לא השתמשתי בשפה בעייתית אפילו פעם אחת".
"אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר פרנקי דה-יונג לאחר ההפסד. "זה טבעי ומחר יהיה אותו דבר, אבל לאחר מכן נצטרך לאסוף את עצמנו ולהמשיך להילחם עד הסוף. נמשיך לעבוד קשה. הם התגוננו מצוין והצליחו לכבוש בשתי הבעיטות היחידות שלהם לשער". השוער מארק-אנדרה טר שטגן צייץ: "תוצאה מאכזבת. זה כבר לא בידיים שלנו, אבל נילחם עד הרגע האחרון".
2 צפייה בגלריה
גריזמן מיואש
גריזמן מיואש
גריזמן מיואש
(צילום: רויטרס)
חמישה מחזורים לסיום העונה, ברצלונה מדורגת במקום השלישי עם 71 נקודות ורחוקה שתי נקודות מהמוליכה אתלטיקו מדריד, שכאמור תתארח בקאמפ-נואו בעוד שני מחזורים. במקום השני נמצאת ריאל מדריד עם 71 נקודות גם כן ויתרון במאזן הפנימי בעקבות הניצחונות במשחקי הקלאסיקו. סביליה רביעית, אבל רחוקה רק שלוש נקודות מהפסגה וגם נמצאת בכושר נפלא.