מנצ'סטר סיטי ראתה איך מוקדם יותר הערב (ראשון) ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מסיימות ב-0:0, ובאה למשחק מול קריסטל פאלאס על מנת לשפר עמדות במאבק הצמרת. הסיטיזנס הביסו את היריבה 0:4 וצימקו את הפער מיונייטד הראשונה לשתי נקודות, כאשר יש להם משחק חסר.
ג'ון סטונס כבש את השער האחרון שלו בפרמייר-ליג אי שם באפריל 2015, עוד כששיחק באברטון. הערב הוא כבש צמד (26, 68). השער הראשון היה מבישול אומנותי של קווין דה בריינה, שהעלה את מאזנו בסיטי ל-100 בישולים בכל המסגרות. אילקאיי גונדואן הוסיף (56) וראחים סטרלינג כבש את הרביעי (88). פפ גווארדיולה יחגוג מחר יום הולדת 50, והוא קיבל במתנה ניצחון חמישי רצוף בליגה.
6 צפייה בגלריה
שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים
שחקני סיטי חוגגים
(צילום: AFP)
6 צפייה בגלריה
סטונס חוגג
סטונס חוגג
סטונס עם צמד נדיר
(צילום: AP)
6 צפייה בגלריה
קווין דה בריינה
קווין דה בריינה
בישול 100 לדה בריינה
(צילום: גטי אימג'ס)
גם טוטנהאם מרוצה מהתיקו של ליברפול ויונייטד התרנגולים ניצחו היום 1:3 בחוץ את האחרונה שפילד יונייטד (ניצחון החוץ הראשון על היריבה מאז 1975), וכרגע הם רחוקים רק ארבע נקודות מהפסגה.
6 צפייה בגלריה
טוטנהאם
טוטנהאם
סרג' אורייר חוגג את השער הראשון
(צילום: AP)
סרג' אורייר נגח ראשון פנימה בדקה החמישית לאחר בעיטת קרן שהגביה סון יונג מין. בדקה ה-40 העלה הארי קיין ל-0:2 בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה.
דייויד מקגולדריק העניק לשפילד יונייטד תקוות כאשר צימק (59), ל-2:1, אבל השחקנים של מוריניו הגיבו כעבור שלוש דקות, כאשר טאנגוי נדומבלה קיבל מסירה מסטיבן ברגווין והקפיץ עם החלק החיצוני של הנעל לפינה הרחוקה מעל השוער ארון ראמסדייל.
6 צפייה בגלריה
טוטנהאם
טוטנהאם
כבש שער מבריק. טאנגוי נדומבלה
(צילום: AP)
היה זה הניצחון הרביעי של טוטנהאם בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ובנוסף הם ספגו שלושה הפסדים בלבד ב-30 המשחקים האחרונים.
לעומת זאת שפילד יונייטד הפכה לקבוצה השנייה בלבד בהיסטוריה שספגה 16 הפסדים ב-19 המשחקים הראשונים אותם קיימה בעונה אחת בליגה הבכירה, אחרי בולטון וונדררס שירדה לליגת המשנה ב-1902/03.
6 צפייה בגלריה
הארי קיין חוגג
הארי קיין חוגג
הארי קיין. טוטנהאם המשיכה בתנופה
(צילום: AP)
"עשינו בדיוק את מה שצריך, לחצנו אותם וכבשנו שערים", הגיב אורייר בסיום. "לפעמים אנחנו לא מצליחים להבקיע את השער השני, אבל הפעם עשינו את זה. כשאנחנו משחקים כך הכל בסדר ואנחנו צריכים להמשיך במנטליות הזו. תמיד כאשר נדומבלה נוגע בכדור משהו קורה, אני שמח בשבילו. הוא שיחק טוב מאוד וכבש שער מדהים".
פורסם לראשונה: 17:52, 17.01.21