מנצ'סטר יונייטד הייתה קרובה אתמול (חמישי) לאיבוד נקודות מפתיע בביתה מול אומוניה ניקוסיה בליגה האירופית, אלא שאז הגיע סקוט מקטומיניי - שהחליף את קאסמירו בדקה ה-81 - והעניק לה את הניצחון בדקה ה-93. בכך, שבעה משמונת השערים האחרונים של מנצ'סטר יונייטד בכל המסגרות הובקעו על ידי מחליפים.
בזכות הניצחון, יונייטד נשארה במרחק שלוש נקודות מריאל סוסיאדד שמובילה את בית ה', אחרי שזאת נשארה אתמול מושלמת כשהביסה 0:3 את שריף טירספול. הניצחון השאיר בחיים את התקווה של יונייטד לסיים במקום הראשון בבית, ובכך להימנע משלב הפלייאוף מול קבוצות המקום השלישי בבתים של ליגת האלופות.
3 צפייה בגלריה
סקוט מקטומיניי
סקוט מקטומיניי
עלה מהספסל וניצח את המשחק. מקטומיניי
(צילום: גטי אימג'ס)
יונייטד הייתה דומיננטית במשך כל 90 הדקות והגיעה למספר מצבי ענק (כולל בעיטה למשקוף של קאסמירו במחצית הראשונה שיכולה הייתה להיות השער הראשון שלו במדים האדומים), אך נשארה מתוסכלת עד לשער הדרמטי של מקטומניי.
"יש לקבוצה הזאת יכולת נהדרת ליצור ולכבוש שערים", אמר אריק טן האח. "לפעמים יש לילות בהם פשוט לא מצליחים. זה היה מסוג הלילות האלה. אבל הדבר הטוב זה שהקבוצה המשיכה ללחוץ ולא ויתרה. המשכנו להאמין ובסוף באנו על שכרנו. זאת הדרך בה אנחנו חייבים לעשות את זה".
3 צפייה בגלריה
אריק טן האח
אריק טן האח
"המשכנו להאמין ובסוף באנו על שכרנו". טן האח
(צילום: AFP)

השוער שכיכב – אוהד יונייטד

מי שהצטיין באומוניה הוא השוער הניגרי פרנסיס אוזהו, שסיפק לא פחות מ-12 הצלות במהלך המשחק, כולל שלוש פעמים בהן עצר מצבים גדולים של מרקוס ראשפורד במחצית הראשונה, אך לא הצליח לעצור את את מקטומני בדקה ה-93.
אוזהו, 23, שיחק רק 134 דקות העונה עד למשחק, אבל אתמול קיבל את ההזדמנות והחזיר בענק. אוזוהו התראיין בסיום המשחק וגילה: "אני אוהד מושבע של מנצ'סטר יונייטד. חלמתי לשחק באולד טראפורד הרבה זמן. כשראיתי את ההגרלה רק רציתי לשחק והתפללתי לאלוהים שתינתן לי ההזדמנות. קיבלתי אותה ואני שמח, עשיתי את זה".
3 צפייה בגלריה
פרנסיס אוזהו
פרנסיס אוזהו
משחק ענק שלו לא הספיק. אוזהו מול רונאלדו
(צילום: גטי אימג'ס)
אוון הרגריבס, קשר העבר של יונייטד ונבחרת אנגליה, החמיא לשוער: "הוא נתן את משחק חייו. הוא היה חומה. המשחק הזה הולך לשנות את הקריירה שלו. הסוכן שלו הולך לקבל הרבה מאוד שיחות טלפון".