ליגיונר חדש בליגה הספרדית. ויאדוליד החתימה היום (ב') את חלוץ נבחרת ישראל, שון וייסמן, שאתמול הודיע על עזיבת וולפסברגר האוסטרית.
כלי התקשורת בספרד דיווחו שהקבוצה הנמצאת בבעלותו של רונאלדו הברזילאי תשלם תמורת וייסמן סכום של 4 מיליון אירו. בכך הוא יהפוך לכדורגלן היקר ביותר בתולדות המועדון.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
שון וייסמן מוצג בוויאדוליד
(צילום: האתר הרשמי של ויאדוליד)
וייסמן, שחתם לארבע עונות, יצטרף כעת לסגל של נבחרת ישראל שנחתה בסקוטלנד לקראת המשחק בליגת האומות. הוא כבר ערך סיור במתקנים של ויאדוליד. סכום השחרור בחוזהו אמור לנוע בין 25 ל-35 מיליון אירו. בשל נסיעתו הקרובה למשחק של נבחרת ישראל תידחה הצגתו לכלי התקשורת במספר ימים.
מבחינה אישית וייסמן (24) סיים עונה אדירה במדי וולפסברגר, שכללה את שבירת השיא של ערן זהבי לליגיונר עם 30 שערי ליגה ו-37 כיבושים בכל המסגרות.
3 צפייה בגלריה
שון וייסמן
שון וייסמן
ההודעה הרשמית של ויאדוליד
(צילום: ויאדוליד)

"המועדון מתאים לי, רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול"

לאחר שחתם אמר וייסמן: "מאז שהייתי ילד, המטרה שלי תמיד הייתה לשחק באחת מהליגות הטובות בעולם. היום, הגשמתי את המטרה הזאת. אני מצפה לעתיד שלי בוויאדוליד, מועדון עם מסורת עשירה ששואף להגיע רחוק. רונאלדו רוצה לבנות משהו גדול, הרעיונות הלהיבו אותי ואני מתרגש להפוך את ויאדוליד לבית החדש שלנו. "במועדון ובעיר יש אווירה משפחתית, תשוקה אמיתית לכדורגל, והם מתאימים לאשתי ולי בצורה מושלמת. זאת הסיבה שאני כבר מתרגש להתחיל. כעת, אני מצפה לראות את כל חבריי בנבחרת ישראל. אנחנו רוצים להצליח כבר מההתחלה בליגת האומות החדשה ויש לנו נבחרת טובה מאוד, שמסוגלת להגיע ליעדים גבוהים. אני מקווה להצליח במסגרת הנבחרת הלאומית וגם בליגה הספרדית המתחילה זמן קצר לאחר מכן״.
3 צפייה בגלריה
מאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס עם זינדין זידאן
מאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס עם זינדין זידאן
מאמן ויאדוליד סרחיו גונסאלס עם זינדין זידאן
(צילום: AP)
ויאדוליד, שחזרה לליגה הספרדית הראשונה לפני שנתיים אחרי שהות של ארבע עונות בליגה השנייה, סיימה את 2019/20 במקום ה-13. מאמנה הוא סרחיו גונסאלס, שבעבר שיחק באספניול ולה קורוניה והופיע 17 פעמים בנבחרת ספרד. אחד השחקנים הבולטים בשורותיה הוא הקשר הצ'יליאני פביאן אוריאנה, ששיחק בעבר בסלטה ויגו ובוולנסיה.