האם זה המהלך שישאיר את לאו מסי בברצלונה? יכול מאוד להיות. העיתונאי המוערך פבריציו רומאנו דיווח הערב (שישי) בטוויטר שסרחיו אגוארו (32) סיכם את תנאיו ויחתום לשנתיים במדי ברצלונה.
אגוארו, שהודיע כבר שלא יחדש את חוזהו במנצ'סטר סיטי ויעזוב את האלופה האנגלית הטרייה לאחר עשור, אמור להצטרף לסגל המתחדש של בארסה, ואולי זה שישפיע על החלטתו של מסי.
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו
סרחיו אגוארו
להתראות מנצ'סטר, שלום ברצלונה. סרחיו אגוארו
(צילום: gettyimages)
השניים נחשבים לחברים קרובים במיוחד, ואין ספק שאחרי לכתו של לואיס סוארס בקיץ, עוד חבר טוב של הפרעוש, הרצון של מסי להישאר במועדון נפגע מאוד.
אמנם העונה אגוארו לא ממש פגע, גם כי לא קיבל יותר מדי הזדמנויות, אך בעיקר בשל בעיות כשירות, שגרמו לו להחסיר משחקים רבים, אך עדיין מדובר בחלוץ נהדר, שבטח שמח לשוב לליגה הספרדית, המקום בו פרץ (שיחק חמש שנים באתלטיקו מדריד).
אגוארו, שעדיין נותרו לו שני משחקים במדי סיטי לפני שהוא עוזב – אחד מהם חסר משמעות ביום ראשון במחזור האחרון של הפרמייר-ליג, אך השני, בשבת הבאה, הוא כבר סיפור אחר לחלוטין – מדובר בגמר ליגת האלופות מול צ'לסי, ואין ספק שקון ישמח לעזוב את המועדון שהיה לו בית מ-2011 עם גביע אלופות ראשון בקריירה שלו וראשון בהיסטוריה של הסיטיזנס.
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו ולאו מסי חוגגים
סרחיו אגוארו ולאו מסי חוגגים
חברים טובים. סרחיו אגוארו ולאו מסי חוגגים
(צילום: gettyimages)
העונה קון שיחק 18 משחקים בכל המסגרות, הוא כבש ארבעה שערים ובישל אחד נוסף. טרם ידוע מהו השכר עליו שיחק סיכם אגוארו בבארסה, אך הוא אמור להיות פחות מ-10 מיליון אירו לעונה (הסכים לקצץ בשכרו כדי להצטרף), ויקבל בונוס אם ברצלונה תזכה בצ'מפיונס.
בינתיים, בארסה גם מתקרבת לצרף את ממפיס דפאי, הכוכב ההולנדי של ליון. דפאי אמר לל'אקיפ: "ברצלונה מתעניינת בי, זה נכון. אבל יש גם עוד מועדונים שנמצאים במרוץ. לא החלטתי על העתיד שלי עדיין. אני צריך קצת זמן כדי לבחור איפה אשחק".
למרות הדברים הלא חד משמעיים של ההולנדי, הדיווחים דווקא טוענים שהוא אמר לסוכניו שהוא רוצה להצטרף לברצלונה, ונראה שהודעה רשמית תגיע אולי אפילו לפני היורו.
3 צפייה בגלריה
ממפיס דפאי
ממפיס דפאי
גם הוא בדרך. ממפיס דפאי
(צילום: AFP)