המשחק בין אברטון למנצ'סטר סיטי שהיה אמור להתקיים הערב (שני) במחזור ה-15 בפרמייר-ליג נדחה בעקבות מכת הידבקויות בקורונה בקבוצה של פפ גווארדיולה.
לא פחות מחמישה שחקנים של הקבוצה האורחת נדבקו בנגיף, ביניהם קייל ווקר וגבריאל ז'סוס. מסיטי לא נמסר מי הם שלושת השחקנים האחרים. הקבוצה ביקשה מהנהלת אברטון לדחות את המשחק וקיבלה תשובה חיובית.
3 צפייה בגלריה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
סרחיו אגוארו ופפ גווארדיולה
(צילום: AP)
בהודעה שפרסמה מנצ'סטר סיטי נכתב: "קיים סיכון לכך שהנגיף יתפשט עוד יותר בקרב שחקני הקבוצה והצוות המקצועי ואף מעבר לכך. בהתבסס על ייעוץ רפואי מהפרמייר-ליג, ואחרי התייעצות בין ראשי הקבוצות, הוחלט לדחות את המשחק. כל השחקנים שנדבקו נכנסו לבידוד על פי ההנחיות ומתקן האימונים של הקבוצה נסגר עד להודעה חדשה. אנו מאחלים החלמה מהירה לכל עמיתנו".
סיטי מרוחקת שש נקודות מהפסגה עם משחק חסר, כשאברטון, השלישית בטבלה, נמצאת רק שלוש נקודות מהפסגה.

עוד תיקו ללסטר, גם צ'לסי לא ניצחה

לסטר אמנם עלתה למקום השני בפרמייר-ליג, אך סיימה רק ב-1:1 בלונדון אצל קריסטל פאלאס, במפגש שפתח את משחקי יום שני. קלצ'י איהנאצ'ו החמיץ כבר בדקה ה-19 את הפנדל העשירי העונה שמקבלים השועלים ו-ווילפרד זאהה העניש מהצד השני (51) אחרי טעות של קספר שמייכל, שלא סגר טוב את הפינה.
3 צפייה בגלריה
ווילפרד זאהה
ווילפרד זאהה
זאהה חוגג מוקדם יותר
(צילום: gettyimages)
הארווי בארנס, שכבש מול יונייטד בשבת, איזן (83) מבישול של ג'וני אוואנס. ללסטר 29 נקודות, שלוש פחות מהמוליכה ליברפול אבל עם משחק יותר. פאלאס במקום ה-13 עם 19 נקודות.
צ'לסי החמיצה הזדמנות לטפס למקום הרביעי, כשסיימה ב-1:1 ביתי מול אסטון וילה. נגיחה של אוליבייה ג'ירו (34) לא הספיקה לבלוז, שספגו שוויון מרגלי אנוואר אל-גאזי (50). צ'לסי שישית עם 26 נקודות, בדיוק כמו אסטון וילה החמישית.
3 צפייה בגלריה
קאנטה מול מקגין
קאנטה מול מקגין
קאנטה מול מקגין
(צילום: EPA)
פורסם לראשונה: 17:59, 28.12.20