חוסר מזל למנור סולומון וצרה רצינית לנבחרת ישראל. שחקן ההתקפה של טוטנהאם נפצע אתמול (שלישי) בברכו הימנית באימון ובתוצאות הבדיקה שערך התברר כי הוא סובל מקרע במניסקוס. מדובר בפציעה לא פשוטה: סולומון יעבור מחר ניתוח בלונדון, ומשך ההחלמה צפוי לנוע סביב ארבעה חודשים.
זוהי מכה גדולה לנבחרת ישראל, שתיאלץ להסתדר ללא כוכבה הגדול ביותר בצמד המשחקים במסגרת מוקדמות יורו 2024 החודש מול שווייץ וקוסובו, ובחודש הבא מול רומניה ואנדורה.
1 צפייה בגלריה
מנור סולומון במדי נבחרת ישראל
מנור סולומון במדי נבחרת ישראל
בשורה רעה מאוד לנבחרת ישראל. מנור סולומון
(צילום: עוז מועלם)
זו הפעם השנייה שסולומון סובל מפציעה כזו, כאשר בתחילת העונה שעברה קרע את המיניסקוס בברכו השנייה, השמאלית, במשחק של קבוצת המילואים של פולהאם, למחרת הופעת הבכורה שלו מול ליברפול במחזור הפתיחה של הפרמייר-ליג. בעקבות זאת החמיץ סולומון את החודשים הראשונים של העונה, וחזר לפעילות מלאה רק בתחילת 2023.
מדובר בכאב ראש משמעותי לצוות המקצועי של נבחרת ישראל בראשות המאמן אלון חזן. עוד לפני פציעתו של סולומון, איבדו הכחולים-לבנים את ליאל עבדה, שנפגע באימון המסכם לקראת המשחק נגד רומניה בחודש שעבר, וגם דולב חזיזה וסתיו למקין פצועים וצפויים להיעדר מהמשחקים החודש.
ארבעה משחקים לסיום הקמפיין, ישראל נמצאת במקום השלישי בבית 9 עם נקודה פחות מרומניה, היריבה העיקרית שלה על הכרטיס השני ליורו מהבית הזה. השתיים ייפגשו למשחק קריטי באצטדיון טדי ב-18 בנובמבר, שעשוי להכריע את זהות העולה לצד שווייץ החזקה שצפויה לזכות באחד משני הכרטיסים.