דגלאס קוסטה (29) הוא אחד השחקנים הטכניים בעולם. כשהכדור אצלו ברגל אפשר לראות קסמים, הוא יכול לעשות דברים שרק בודדים מסוגלים – הבעיה היא שהוא כל הזמן נפצע.
בראיון שנתן ל"פליירז טריביון", קוסטה סיפר על התיסכול שלו מהמצב ואף טען שהוא שוקל לפרוש ולתלות את הנעליים בשל כך. "יש פעמים שאני חושב לעצמי: 'האם אני עדיין יכול לשחק?'", אמר הקשר הברזילאי.
2 צפייה בגלריה
דגלאס קוסטה
דגלאס קוסטה
מתוסכל. דגלאס קוסטה
(צילום: getty images)
"זה כי אני עולה למגרש וכל הזמן נפצע. ואז, כשאני צופה בעצמי בטלוויזיה, אני נזכר שזו התשוקה שלי ואני עדיין יכול לשחק ברמות הגבוהות", הוא המשיך. "זה מה ששומר עליי בחיים, אני יודע שכדורגל זה דבר שבא לי בקלות. אין לזה שום קשר לכסף או לפירסום".
עוד אמר קשר יובנטוס: "העניין הוא לעשות את מה שאני נהנה וכיף לי לעשות. זו המטרה שלי. אני צוחק עם אלכס סנדרו שהיו לי יותר סריקות (MRI) מאשר משחקים ששיחקתי".
2 צפייה בגלריה
דגלאס קוסטה עם כריסטיאנו רונאלדו
דגלאס קוסטה עם כריסטיאנו רונאלדו
"היו לי יותר סריקות MRI ממשחקים"
(צילום: getty images)
קוסטה גם סיפר שהוא שכר את שירותיו של מאמן מנטלי שינסה לעזור לו להתגבר על המצב בו הוא נמצא: "יש לי את הפוטנציאל להיות שחקן בטופ העולמי, אבל מסיבות שלא בשליטתי אני לא יכול להיות כזה".
"כל פעם שאני נפצע, אני שואל את עצמי: 'מה עשיתי לא בסדר?' אני תוהה למה אני לא יכול לשחק באופן סדיר. זה משהו שכואב לי מאוד. זו הסיבה שביקשתי עזרה".