הבריונות ברשת שוב הרימה ראש והפעם מי שנפגעה מכך היא שוערת ריאל מדריד, מיסה רודריגס. שחקני הבלאנקוס ממש לא אהבו זאת והתגייסו לקמפיין שנועד לחזק אותה ולהעביר מסר ברור נגד אלימות מילולית ברשת ושנאת נשים בפרט.
הבלגן החל לאחר שרודריגס העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה של מרקו אסנסיו חוגג את השער שהבקיע אתמול (שלישי) מול ליברפול ולצידה תמונת חגיגה בעלת אופי דומה משלה מתוך משחק, והוסיפה את הכיתוב: "אותה תשוקה". מיד לאחר מכן היא החלה לספוג מבול של תגובות פוגעניות וסקסיסטיות מגולשים, עד שנאלצה למחוק את הציוץ המדובר.
הקולגות מקבוצת הגברים לא היו מוכנים לקבל את האלימות וההטרדה שחוותה השוערת, וחלקם פירסמו את התמונה המדוברת בחשבון האישי שלהם תחת הכותרת שבחרה השוערת, "אותה תשוקה", וזאת כמובן מתוך מטרה לצאת כנגד התופעה הפסולה.
מרקו אסנסיו היה הראשון להתייצב לצידה והוסיף: "אל תתנו לאף אחד למנוע מכם להביע את דעתכם". אחריו גם לוקאס ואסקס, מרסלו, קאסמירו ו-ויניסיוס ג'וניור הצטרפו לקריאה והעלו פוסט משלהם חוגגים לצידה של השוערת. גם היריבה הגדולה ברצלונה שתפגוש ביום שבת את ריאל מדריד לקלאסיקו ענק, הביעה את תמיכתה והחשבון הרשמי של המועדון צייץ מסר של תמיכה וכך גם במועדונים אחרים כמו סביליה.
ריאל מדריד ניצחה אתמול 1:3 את ליברפול בבית במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות ונמצאת בעמדת זינוק טובה לקראת הגומלין שיתקיים יום רביעי הבא.