בעקבות הדיווחים אתמול (שבת) ברחבי העולם כי מלון היוקרה ששייך לכריסטיאנו רונאלדו במרקש הפך למחסה עבור נפגעי רעידת האדמה, במלון ביקשו להבהיר כי הפרסומים אינם נכונים.
מנהל התפעול במלון סיפר שהופתע מאוד מהדיווחים, בין היתר ב"מארקה" הספרדי, ושהוא מוצף בפניות. לדבריו, ייתכן שמישהו ראה חסרי בית ישנים בשדרה מחוץ למלון שהיא חלק מהמתחם, או שכמה מהם ישבו בלובי. בתגובה רשמית מטעם דוברת רשת המלונות נמסר ל-ynet: "קיבלנו הרבה בקשות להתארח אצלנו, כי המלון לא נפגע ברעידת האדמה. אורחים רבים הגיעו ביממה האחרונה, אבל זה לא נכון לומר שאנחנו מארחים פליטים ונפגעים".
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו מחוץ למלון
(צילום: Octavio Passos/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
המלון של רונאלדו
המלון של רונאלדו
המלון של רונאלדו
(צילום: גידו רן)

3 צפייה בגלריה
המלון של רונאלדו
המלון של רונאלדו
וכך זה נראה מבפנים
(צילום: גידו רן)
הדיווחים ברחבי העולם, בין השאר בעיתון הצרפתי "לה פיגרו" וב-ynet, התבססו בין היתר על ריאיון של תיירת מספרד שסיפרה לתקשורת המקומית: "כל המלונות הפכו למקלט עבור נפגעים, גם מלונות יוקרה. רבים העבירו את הלילה ברחוב כי פחדו שתהיה עוד רעידת אדמה. קיבלנו חדר במלון של כריסטיאנו רונאלדו, כמו רבים אחרים שקיבלו כאן מחסה". אבל כאמור המלון של רונאלדו הבהיר כי הוא אינו מקלט עבור פליטים.
המלון במרקש הוא חלק מרשת מלונות ששייכת לכריסטיאנו רונאלדו ונקראת על שמו - Pestana CR7. לרונאלדו יש מלונות נוספים בליסבון, מדריד, ברצלונה וניו יורק. זאת לא הפעם הראשונה שדיווחים לא נכונים נקשרים ברשת המלונות של. כשמגפת הקורונה פרצה ב-2020 נפוצו דיווחים על כך שחלק מהמלונות הפכו לבתי חולים בהם מאושפזים חולי קורונה, והמלון נאלץ להכחיש את הידיעות.