העברתו של לירוי סאנה, הקשר הגרמני של מנצ'סטר סיטי, לבאיירן מינכן נסגרה הערב (שלישי) רשמית. כך מדווחים ב"בילד" הגרמני. סאנה ישחק ב-5 השנים הקרובות באלופת גרמניה וסיטי תקבל עבורו כ-50 מיליון אירו.
למי ששכח, באוגוסט האחרון סאנה כבר סיכם את תנאיו אצל אלופת גרמניה והיה בדרך למינכן, אך קרע את הרצועה הצולבת במשחק מגן הקהילה מול ליברפול ונאלץ לעבור ניתוח. בעונה שעברה סאנה היה גורם מרכזי באליפות של סיטי, וב-31 משחקי ליגה הוא סיים עם עשרה שערים ו-11 בישולים. בסך הכל העמיד מספרים של 16 שערים ו-18 בישולים ב-47 הופעות.
2 צפייה בגלריה
לירוי סאנה
לירוי סאנה
סוף לסאגה? סאנה
(צילום: AFP)

חיזוק משמעותי לאינטר. הקבוצה האיטלקית צירפה בחוזה לחמש שנים הבאות את המגן אשרף חכימי מריאל מדריד תמורת 45 מיליון אירו. חכימי נצפה הבוקר (שלישי) כשהוא נוחת בשדה התעופה במילאנו ומשם נוסע ישירות לבדיקות רפואיות במכון הרפואי של הוועד האולימפי האיטלקי.
השחקן המרוקני בן ה-21 הושאל בשנתיים האחרונות לדורטמונד, כבש במדיה 12 שערים ובישל 17 פעמים ב-72 הופעות בכל המסגרות. קודם לכן הוא עוד הספיק לשחק תשעה משחקים במדי ריאל כשהחליף את דני קרבחאל הפצוע בעונת 2017/18.
2 צפייה בגלריה
אשרף חכימי
אשרף חכימי
אשרף חכימי
(צילום: getty images)
צפו בחכימי מגיע לבדיקות הרפואיות
חכימי, שנולד במדריד לזוג הורים ממרוקו, הצטרף לריאל כבר בגיל שמונה. הוא שיחק כאמור בעיקר בקבוצת הבת של המועדון בעונת 2016/17, ואחרי שלא מצא את מקומו בבוגרת ביקש להיות מושאל. במקביל, הספיק לערוך 28 הופעות במדי נבחרת מרוקו.
פורסם לראשונה: 14:18, 30.06.20