באנגליה כבר סופרים לאחור לקראת החזרה לשגרה ולחידוש משחקי הליגה שנותרו עד לסיום העונה. תאריך היעד הוא ה-20 ביוני, בעוד עשרה ימים – ועד אז ראשי ההתאחדות האנגלית עורכים מספר סבבים של בדיקות קורונה לשחקני הפרמייר-ליג והצ'מפיונשיפ.
שישה סבבים נערכו עד כה לקבוצות הליגה הבכירה, כש-13 בדיקות נמצאו חיוביות לנגיף. בשני האחרון גם קבוצות ליגת המשנה ערכו סבב שישי של בדיקות, כשאחת יצאה חיובית – של מאמן סטוק מייקל אוניל – והיא גרמה לדרמה לא קטנה אתמול (שלישי) במתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד.
2 צפייה בגלריה
מתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד
מתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד
דרמה במתחם האימונים של מנצ'סטר יונייטד
(צילום: getty images)
השדים האדומים היו אמורים לפגוש את סטוק בקרינגטון (מתחם האימונים) כחלק מההכנה שלהם לחזרת העונה, אך דקות ספורות לפני שריקת הפתיחה אוניל קיבל את ההודעה, והוצא מיידית, יחד עם קבוצתו מהמקום – כשהוא עבר על פי הנהלים לבידוד.
על פי דיווחים באנגליה, מאמן סטוק וצוות האימון שלו לא היו במגע עם אף אחד משחקני או הצוות המקצועי של יונייטד בהתאם לנהלים במקום.
2 צפייה בגלריה
מייקל אוניל
מייקל אוניל
נדבק בקורונה. מייקל אוניל
(צילום: getty images)
ראוי לציין שבחמשת הסבבים הקודמים של הבדיקות אוניל קיבל תשובה שלילית. "הוא ייכנס עכשיו לבידוד תחת מעקב הכרחי, כשימשיך להיות בקשר וירטואלי עם צוות האימון והשחקנים", נכתב בהודעה הרשמית שהוציא המועדון. "עוזר המאמן ביל מקינלי יהיה אחראי על האימונים כשהפוטרס מתכוננים למשחק שלהם מול רדינג ב-20 ביוני".