מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נלחמות על שירותיו של מאוריסיו פוצ'טינו, כך לפחות מדווח "המירור" הבריטי. המקרה של יונייטד דרמטי הרבה יותר, במיוחד לאחר פתיחת העונה הרעה שכללה שני הפסדי ליגה בשלושת המשחקים הראשונים.
הכיסא של המאמן אולה גונאר סולשיאר מתנדנד, והתבוסה הביתית 6:1 לטוטנהאם הלחיצה מאוד את המערכות באולד טראפורד. למרות זאת, הנורבגי צפוי לקבל הזדמנויות נוספות לתקן את הרושם הרע, כאשר במועדון מבינים כי ההכנה לקראת פתיחת העונה הייתה לקויה.
3 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים
מאוריסיו פוצ'טינו על הקווים
יחזור לאנגליה? מאוריסיו פוצ'טינו
(צילוםף gettyimages)
3 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
(צילום: AP)
אקס טוטנהאם (48), שהוביל את הקבוצה לגמר ליגת האלופות ב-2019, לא אימן מאז שעזב בנובמבר לאחר פתיחה רעה לעונה. פוצ'טינו אימן את התרנגולים במשך חמש שנים, והוביל אותם למקום השני בעונת 2016/17, המיקום הכי גבוה שלהם מאז 1963. בקיץ פוצ'טינו, ששיחק שנים רבות באספניול ואף החל במועדון את קריירת האימון שלו, היה בין המועמדים לברצלונה.
אבל הקטלאנים בחרו כידוע את רונלד קומאן וכעת הארגנטינאי מוכן לחזור לפרמייר-ליג. אם לא יגיע ליונייטד במהלך העונה, עשוי להחליף את פפ גווארדיולה שמסיים בקיץ את חוזהו בסיטי. הספרדי, שנמצא במועדון מעונת 2015/16, לא צפוי להאריך את ההתקשרות ויסגור חמש עונות בסיטי - התקופה הארוכה ביותר שלו בקבוצה כלשהי. גם פתיחת העונה של סגנית האלופה לא הייתה מזהירה בלשון המעטה, והיא הובסה לאחרונה 5:2 על-ידי לסטר, הפעם הראשונה שפפ סופג חמישייה כמאמן.
3 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
(צילום: AP)
התוצאות הללו מגיעות לאחר האכזבה הגדולה בטורניר ליגת האלופות באוגוסט וההדחה הכואבת ברבע הגמר, 3:1 לליון המפתיעה. לאחרונה סיטי השקיעה 120 מיליון פאונד ורכשה את רובן דיאס, ניית'ן אקה ופראן טורס, אך עדיין לא מציגה יכולת משכנעת.