בברצלונה מתקשים להירגע לאחר ה-3:4 המשוגע אתמול (ראשון) בחוץ על ויאריאל במסגרת המחזור השלישי בליגה הספרדית. האלופה הוליכה בבטחה 0:2 כעבור 15 דקות בלבד, אך ספגה שני שערים בדקות 26 ו-40 ובדקה ה-50 המארחת כבר הוליכה 2:3. עם זאת, פראן טורס (68') ורוברט לבנדובסקי (71') החזירו תוך שלוש דקות את היתרון לקטלאנים, שיצאו עם שלוש נקודות בתום חגיגת שערים מהנה.
מי שסחט את מירב המחמאות הוא ילד הפלא של בארסה, לאמין ימאל. שחקן ההתקפה בן ה-16 בישל את השער הראשון לגאבי, סיחרר את ההגנה של ויאריאל, ובעט פעמיים לקורה - כאשר באחת הפעמים, רוברט לבנדובסקי עט על הריבאונד וכבש את הרביעי של האורחת.
1 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה לאמין ימאל
שחקן ברצלונה לאמין ימאל
כוכב העתיד של ברצלונה. לאמין ימאל
(JAVIER SORIANO / AFP)
"הציפיות ממנו כבר עכשיו הן מאוד גבוהות", אמר צ'אבי על הכישרון הצעיר. "הוא שחקן שעושה את ההבדל במשחקים. הוא תמיד מוכן וקבלת ההחלטות שלו כמעט תמיד מדויקת ונכונה. זה הדבר הכי חשוב מבחינת כדורגלן. אם הוא פותח בהרכב, זה לא בגלל הרצון שלי לתת לו דקות, אלא בגלל שהוא ראוי לכך ומוכיח את זה על המגרש. הוא בסך הכל בן 16, וזה מאוד לא שגרתי".
על ההתמודדות של ימאל עם השבחים בגיל כזה מוקדם: "אני לא חושב שיש לו בעיה להתנהל עם כל מה שהוא עובר. הוא בחור מאוד מיוחד, צנוע, עובד קשה. אני לא רואה שום בעיה. יש לו תחרות על המקום בהרכב, אבל לפי מה שאני רואה, הוא מוכן כדי לשחק בברצלונה".
על המשחק עצמו אמר צ'אבי: "זה היה משחק טוב מאוד באופן כללי, יכולנו להבקיע בקלות עוד שניים או שלושה שערים. מבחינה הגנתית, נכשלנו. כשאתה מוביל 0:2, אתה לא יכול לספוג שערים כאלה - אנחנו חייבים להשתפר. אנחנו רוצים לנסות לשלוט במשחק במשך כל 90 הדקות - זו המטרה".