פריז סן ז'רמן סיימה לפני יומיים ב-1:1 מביך בבלגיה מול קלאב ברוז', במשחקה הראשון העונה בליגת האלופות, וברחבי אירופה ממשיכים לקטול אותה. הפעם מי שספג את האש היה לאו מסי, שפתח בהרכב באותו משחק ברביעי האחרון, אך עדיין לא מצא את הרשת במדי הקבוצה הפריזאית.
"עד כמה שאנחנו מזילים ריר על הקבוצה הזו, עם ניימאר, קיליאן אמבאפה ומסי בחוד, אני לא מבין את אלה שחושבים שהיא מועמדת לזכייה בצ'מפיונס. הם שלושתם שחקנים נהדרים, אבל ביחד עם מחלישים את פ.ס.ז'. כן, כולל מסי. אני חושב שהקבוצות האנגליות עדיפות בהרבה", טען מייקל אואן, כוכב העבר של ליברפול ונבחרת אנגליה.
3 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
חוטף את האש. מסי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מסי וניימאר
מסי וניימאר
וזו הביקורת רק אחרי משחק אחד בצ'מפיונס
(צילום: getty images)
אואן המשיך לקטול את הכוכב הארגנטינאי: "מההתחלה האמנתי שההחתמות של ג'אנלואיג'י דונארומה וסרחיו ראמוס יתנו לפ.ס.ז' יותר צ'אנס לזכות בתואר מאשר אם יביאו את מסי".
בפ.ס.ז' די שתקו ביממה האחרונה ובעיקר ממתינים לראות מה תעלה בדיקת ה-MRI שעבר אמבאפה, שנפצע ברגלו בתחילת המחצית הראשונה מול ברוז' והוחלף. מי שדווקא כן דיבר עם התקשורת היה אנדר הררה, שכבש את השער היחיד לצרפתים בבלגיה.
3 צפייה בגלריה
קיליאן אמבאפה
קיליאן אמבאפה
בספק למשחק מול ליון. אמבאפה
(צילום: AP)
הררה נשאל על השילוב בין מסי, ניימאר ואמבאפה, וענה: "למרות שהם כמעט לא מוסרים לנו באימונים, אני מאוד נהנה לשחק איתם. זה ממש כבוד לחלוק איתם את כר הדשא. אמבאפה? העונה הזו תושפע אם הוא יישאר אצלנו או לא. ככל שהוא יכבוש יותר שערים, הוא יהיה מאושר יותר. ננסה לשכנע אותו להישאר".
בצרפת מעריכים כי אמבאפה לא יהיה כשיר למשחק הביתי של פ.ס.ז' ביום ראשון בליגה מול ליון. החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו היא היחידה בצרפת עם מאזן מושלם (15 נקודות מ-15 אפשריות). ליון, לעומתה, עם 8 נקודות בלבד, אבל מגיעה אחרי ה-0:2 בחוץ על גלזגו ריינג'רס בליגה האירופית.