ז'וזה מוריניו אולי כבר לא בשיא קריירת האימון שלו, אך אין ספק שמדובר באחד ממאמני הכדורגל המשפיעים של הדור האחרון. לאחר שעבד עם כמה מהכישרונות הטובים ביותר של הכדורגל המודרני במהלך הקריירה, הפורטוגלי שמאמן כיום את רומא חשף בפודקאסט של חניכו לשעבר בצ'לסי ג'ון אובי מיקל את הרכב כל הזמנים מבין השחקנים שהוא אימן - ואין ספק שהוא שומר אמונים לכוכביה לשעבר של צ'לסי, אותה אימן יותר מכולן מאז שיצא מפורטוגל ועל פני שתי קדנציות.
לא פחות משמונה מכוכבי העבר של הבלוז נמצאים בקבוצה של "המיוחד", שלא כוללת שחקנים ממנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם או רומא. לריאל מדריד יש שלושה נציגים, שאחד מהם הוא ריקרדו קרבאליו ששיתף פעולה עם מוריניו גם בצ'לסי.
מוריניו אימן את שוער ריאל מדריד האגדי איקר קסיאס בתקופתו בספרד אבל בחר בסמל צ'לסי פטר צ'ך בין הקורות. רבייעת ההגנה של הקבוצה כוללת שלושה שחקני צ'לסי (ג'ון טרי, וויליאם גאלאס וקרבאליו) ואת חאבייר סאנטי, קפטן אינטר בעונת הטרבל ב-2009/10, כשמי שבולט מאוד בהיעדרו הוא סרחיו ראמוס.
מרכז השדה מורכב מקלוד מקללה (צ'לסי), פרנק למפארד (צ'לסי) ומסוט אוזיל (ריאל מדריד), כשמי שנותרו בחוץ הם צ'אבי אלונסו, דקו ו-ווסלי סניידר. שחקני הכנף הם אדן הזאר (צ'לסי) וכמובן כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), וחלוץ החוד הוא דידייה דרוגבה (צ'לסי). סמואל אטו, קארים בנזמה וזלאטן איברהימוביץ' - נותרו בחוץ.
ההרכב: פטר צ'ך, חאבייר סאנטי, ג'ון טרי, ריקרדו קרבאליו, וויליאם גאלאס, קלוד מקללה, פרנק למפארד, מסוט אוזיל, כריסטיאנו רונאלדו, אדן הזאר, דידייה דרוגבה.