העולה החדשה ברנטפורד עשתה כל מה שהיא יכולה הערב (שבת) מול אלופת אירופה צ'לסי (שסיפקה משחק חלש במיוחד), אבל זה לא הספיק והבלוז יצאו עם ניצחון חוץ חשוב, 0:1.
את השער היחיד במשחק כבש המגן בן צ'ילוול לפני הירידה להפסקה. זו גם הייתה הבעיטה היחידה של צ'לסי למסגרת במשחק כולו. תאמינו או לא, אבל המארחת היא זו שתקפה והגיעה ללא מעט מצבים, אך חוסר מזל ואדוארד מנדי אחד, שסיפק תצוגת שוערות אדירה, מנעו ממנה לכבוש.
4 צפייה בגלריה
אדוארד מנדי
אדוארד מנדי
תצוגת שוערות מדהימה. אדוארד מנדי
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
אדוארד מנדי
אדוארד מנדי
שחקני ברנטפורד ניסו הכל, אך נתקלו ביום ענק של שוער צ'לסי
(צילום: רויטרס)
מנצ'סטר סיטי ממשיכה להיראות נהדר ומכוונת, לא שמישהו מופתע, לאליפות רביעית בחמש שנים. היא גברה 0:2 חלק על ברנלי והמשיכה להיות צמודה לליברפול וצ'לסי.
ברנרדו סילבה (12) הבקיע את השער הראשון בפתיחה, קווין דה בריינה (70) הכפיל וקבע את התוצאה הסופית. במחזור הבא הסיטיזנס יתארחו אצל ברייטון, הפתעת העונה, שמדורגת בצמרת הגבוהה וסיימה בתיקו שלישי ברציפות, הפעם 0:0 מול נוריץ'.
4 צפייה בגלריה
רונאלדו וסולשיאר מאוכזבים
רונאלדו וסולשיאר מאוכזבים
משהו לא עובד. רונאלדו וסולשיאר מאוכזבים
(צילום: גטי אימג'ס)
היריבה העירונית של סיטי, מנצ'סטר יונייטד, במצב הפוך לחלוטין. השחקנים של אולה גונאר סולשיאר ספגו הפסד כואב, 4:2 מול לסטר בחוץ, באחד המשחקים היותר משוגעים של העונה עד כה.
זה החל עם טיל מחוץ לרחבה של מייסון גרינווד לקורה ופנימה כבר בדקה ה-19. יורי טיילמאנס (30) השווה בכדור גאוני לחיבורים לאחר איבוד מטופש של הארי מגווייר.
הטירוף החל בדקות הסיום. צ'גלאר סויונצ'ו השלים את המהפך בדקה ה-78, מרקוס רשפורד (82) ברח להגנה של לסטר ושוב השווה. רק 44 שניות חלפו וג'יימי וארדי נעץ את השלישי ברשת של יונייטד. פטסון דאקה (90+1) סגר סיפור בתוספת הזמן.
4 צפייה בגלריה
לסטר חוגגת
לסטר חוגגת
יופי של ניצחון. לסטר חוגגת
(צילום: גטי אימג'ס)
אגב, זה היה הפסד החוץ הראשון של יונייטד בליגה מאז ינואר 2020, ובכך הסתיים לו רצף של 29 משחקי פרמייר-
זה לא היה המשחק המשוגע היחיד של הערב – גם וולבס ואסטון וילה סיפקו אחד כזה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובדקה ה-48 דני אינגס העלה את הווילנז ליתרון, קשר נבחרת סקוטלנד ג'ון מגין (68) הכפיל.
רומיין סאיס (80) צימק, הבלם קונור קודי (85) וממש בשניות הסיום רובן נבש (90+5) השלים את המהפך וסידר את מלוא הנקודות במשחק נוסף, סאות'המפטון גברה 0:1 על לידס.
פורסם לראשונה: 19:39, 16.10.21