לא כל יום מנצ'סטר יונייטד. את זה הפנימה שפילד יונייטד, ששלושה ימים אחרי שהדהימה באולד טראפורד נוצחה 1:0 על-ידי מנצ'סטר סיטי.
שער בודד נכבש באיתיחאד, וכבר בדקה התשיעית. מבצע אישי של פראן, שהיתל בשני שחקני הגנה של שפילד הסתיים בבישול נפלא לגבריאל ז'סוס שכבש מקרוב. לסיטי 44 נקודות בפסגה - ארבע יותר ממנצ'סטר יונייטד - והיא רשמה ניצחון 12 ברציפות בכל המסגרות.
4 צפייה בגלריה
גבריאל ז'סוס
גבריאל ז'סוס
ז'סוס והחברים מאושרים
(צילום: EPA)
דווקא מול אחת הקבוצות החלשות בפרמייר-ליג, בטח בתקופה האחרונה, אברטון לא רק שלא הצליחה להשיג היום (שבת) ניצחון ביתי, אלא גם הפסידה. הטופיז נוצחו 2:0 על-ידי ופספסו הזדמנות להיצמד ליריבה העירונית ליברפול שבמקום הרביעי.
עד כמה הניצחון של ניוקאסל מפתיע? מדובר בקבוצה בכושר החלש ביותר בפרמייר-ליג. עד היום היא השיגה שתי נקודות בתשעת משחקיה האחרונים והפסידה חמישה ברציפות.
4 צפייה בגלריה
קאלום ווילסון
קאלום ווילסון
ווילסון חוגג את שער הניצחון
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
רישרליסון אחרי עוד החמצה
רישרליסון אחרי עוד החמצה
רישרליסון אחרי עוד החמצה
(צילום: AP)
קאלום ווילסון היה שהכריע את ההתמודדות עם צמד. השער הראשון, בנגיחה בדקה ה-73 אחרי בישול של ג'ונג'ו שלבי. השני, כשכל הגנת אברטון חלמה, שלוש דקות בתוך תוספת הזמן. עוד קודם לכן, שתי ההזדמנויות הטובות במשחק היו שייכות דווקא ל...ווילסון. הראשונה, בדקה ה-30, הוא נגח נהדר, אבל ג'ורדן פיקפורד הציל. בדקה ה-63 הוא פספס ממצב נוח. בסופו של דבר, כאמור, הוא חגג. פעמיים.
אסטון וילה ניצחה 0:1 בחוץ את סאות'המפטון המידרדרת, שהפסידה בפעם השלישית ברציפות וירדה למקום ה-11. רוס בארקלי כבש בדקה ה-41, דני אינגס השווה בתוספת הזמן אבל השער נפסל בטענת נבדל.
קרב התחתית בין ווסט ברומיץ' לפולהאם הסתיים ב-2:2. בובי ריד כבש ראשון לאורחת (10), קייל ברטלי (47) ומתיוס פריירה (66) הפכו, אבל איבן קבאליירו השווה (77). אברצ'י אזה (60) העניק לקריסטל פאלאס 0:1 על וולבס.
4 צפייה בגלריה
שלבי מנסה לעצור את חאמס
שלבי מנסה לעצור את חאמס
שלבי מנסה לעצור את חאמס
(צילום: EPA)
פורסם לראשונה: 16:25, 30.01.21