ברצלונה השלימה אמש (שבת) רצף של חמישה ניצחונות (ליגה וגביע) עם 0:4 מוחץ בחוץ על אלצ'ה בדרך לפער של 15 נקודות בטבלה על פני ריאל מדריד השניה (שתשלים את משחקה הערב). הקטלאנים ממשיכים לצעוד בענק לעבר אליפות ראשונה מאז 2018/19, וקשה לראות מי יכול לעצור אותם.
עם זאת, היכולת של שחקניו של צ'אבי נדחקו לשוליים, בברצלונה ממשיכים לעסוק בשאלת חזרתו האפשרית של לאו מסי לקאמפ נואו. במקביל למשחק החוץ של המוליכה אתמול, הגיעו אוהדי בארסה לאצטדיון הביתי כדי לחזות בטורניר שמארגן שחקנה לשעבר של הקבוצה ג'רארד פיקה, וקראו בשמו של 'הפרעוש'.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי חוגג
לאו מסי חוגג
אוהדי ברצלונה ממשיכים לפנטז על חזרתו לקאמפ נואו. לאו מסי
(צילום: AP)
הטורניר שמארגן בלם העבר כולל שחקנים של ברצלונה שעבר פרשו, בנוסף לכמה סלבריטאים, כאשר אחד מהמשתתפים הוא לא אחר מאשר סרחיו אגוארו - חברו הטוב של מסי. "העובדה שהאוהדים החלו לקרוא בשמו של מסי היא המפתח לחזרתו האפשרית למועדון", אמר שחקן העבר הארגנטינאי. "הוא הבחין בכך, וזה בהחלט משפיע עליו".
כזכור, הכוכב שהוביל את ארנטינה לזכייה במונדיאל לפני קצת יותר משלושה חודשים, עבר תקופה לא פשוטה בקבוצתו פריז סן ז'רמן, שהגיעה לשיאה כשספג שריקות בוז מאוהדי אלופת צרפת לאחר ההפסד הביתי לראן לפני כשבועיים.
במהלך החודש שעבר דובר על מעבר אפשרי של מסי לליגה הסעודית, בה משחק הנמסיס כריסטיאנו רונאלדו, אך לאחרונה הלכו וגברו הקולות בקאמפ נואו שקראו להחזירו למועדון בו עלה לגדולה ושיחק במרבית הקריירה המקצוענית שלו.

ההברקה של ג'ורדי קרויף

מאמן ברצלונה צ'אבי, לא הסתיר את שביעות רצונו בסיום הניצחון על אלצ'ה: "אנחנו ביתרון 15 נקודות על פני ריאל מדריד, וזה מאוד חשוב עבורינו. זה היה ערב נהדר בכל מובן. הבנו מה אנחנו צריכים לעשות בכל רגע - זה היה משחק מצוין".
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה אריק גרסיה לצד גאבי
שחקן ברצלונה אריק גרסיה לצד גאבי
סחט מחמאות ממאמנו לאחר תקופה בה לא ראה כמעט דקות. אריק גרסיה
(Aitor Alcalde/Getty Images)
צ'אבי שפע מחמאות לאריק גרסיה, שפתח בהרכב ונראה טוב מאוד, זאת לאחר שבחמשת המשחקים האחרונים של בארסה קיבל הקשר 10 דקות במצטבר: "במהלך השבוע ערכנו משחק בין הקבוצה הראשונה לקבוצת המילואים, ואריק נראה נהדר בתפקיד הקשר האחורי. זה היה רעיון של ג'ורדי קרויף להציב אותו שם. אני שמח בשבילו, הוא שחקן מחויב ויכול להיות שהרווחנו קשר אחורי מצוין לעתיד".
הקטלאנים צפויים לארח בעוד שלושה ימים את ריאל מדריד למפגש הגומלין בגביע המלך, כאשר להתמודדות זו יגיעו עם ה-0:1 שהשיגו בברנבאו במשחק הראשון. עדיין לא ברור אם פרנקי דה יונג הפצוע יספיק לחזור. צ'אבי התייחס גם לכך: "נצטרך לראות מה יקרה בנוגע לפרנקי. זה תלוי בעיקר בהרגשה שלו. אני מקווה שהוא יוכל לשחק".