בקיץ שעבר, תחת הניהול הכושל של ז'וזפ מריה ברתומאו, ברצלונה החליטה בצורה תמוהה במיוחד לסיים את ההתקשרות עם לואיס סוארס, שחתם באתלטיקו מדריד.
במדיה, חלוץ נבחרת אורוגוואי הזכיר לכולם כמה הוא טוב מול השער, כבש 21 שערי ליגה והוביל את הקולצ'ונרוס לאליפות ראשונה מאז 2014.
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
שני שערים וניצחון דרמטי. לואיס סוארס
(צילום: רויטרס)
את העונה הזו הוא פתח לא טוב עם שער בודד בחמשת המחזורים הראשונים ולא מעט ביקורות על יכולתו הירודה. מה הוא עשה? כבש צמד, כולל שער ניצחון בדקה ה-90 כדי לסדר לאתלטיקו 1:2 דרמטי על חטאפה.
הניצחון הזה העלה את האלופה לפסגת הטבלה, נקודה (ומשחק עודף) יותר מריאל מדריד, שתשחק הערב (23:00) מול מאיורקה.
"זה היה יכול להיות כל שחקן אחר", הודה דייגו סימאונה בסיום. "בסופו של דבר סוארס כבש את השערים".
"אנחנו ידענו עוד לפני המשחק הזה מי זה לואיס סוארס ולמה הוא מסוגל", סיפר הבלם מריו הרמוסו אחרי שער הניצחון של חברו. "הוא הראה את זה לאורך כל הקריירה שלו, הוא חיית רחבה. הוא ימשיך להיות אחד החלוצים הטובים בעולם, לא מאבדים את זה. כל עוד הוא בתוך הרחבה, הוא מסוכן".
2 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
"הוא הראה למה הוא מסוגל לכל אורך הקריירה". סוארס
(צילום: AP)
החלוץ הוותיק (34) הגיב בעצמו לביקורות נגדו: "אני חושב ששחקן כדורגל חייב להיות רגיל לחיות לצד הביקורות. כשאתה משחק ברמות הגבוהות, אתה מתרגל לזה. אני אף פעם לא נותן לזה להשפיע עליי ואף פעם לא מפסיק להתאמץ. אני לא הולך לשקוע בגלל קצת ביקורות ואני לא הולך להאמין שאני השחקן הכי טוב בעולם בגלל כמה מחמאות".
סוארס המשיך: "דרך החיים שלי היא כזאת: עבודה. לפעמים דברים הולכים בקלות, לפעמים הם לא הולכים בצורה שאתה רוצה, אבל אני נהנה מהרגע".