אכזבה גדולה בדורטמונד לאחר ה-1:1 בחוץ אתמול (שישי) מול בוכום. לאור התיקו, הצהובים-שחורים עלולים לאבד את הפסגה בבונדסליגה לבאיירן מינכן, אם זו תנצח מחר את הרטה ברלין בביתה, ונראה כי החבורה של אדין טרזיץ' פשוט לא מצליחה להתמודד עם הלחץ.
אחת הצרות הגדולות של דורטמונד העונה, היא שהיא מתקשה מאוד במשחקי החוץ. בששת המשחקים האחרונים שלה מחוץ לסיגנל אידונה פארק, היא הפסידה בארבעה ובשניים האחרים סיימה בתיקו - וכך, קשה מאוד לזכות בתארים, וכל זה כשבאיירן מינכן נמצאת באחת העונות הפחות טובות שלה בשנים האחרונות, בלשון המעטה.
2 צפייה בגלריה
שחקני בורוסיה דורטמונד והמאמן אדין טרזיץ' באים בטענות לשופט
שחקני בורוסיה דורטמונד והמאמן אדין טרזיץ' באים בטענות לשופט
שחקני בורוסיה דורטמונד והמאמן אדין טרזיץ' באים בטענות לשופט
(AP Photo/Martin Meissner)
התסכול בקרב הקבוצה עצמה, ובעיקר אצל האוהדים של דורטמונד הוא עצום. השחקנים של טרזיץ' בעטו לא פחות מ-21 פעמים לעבר השער של היריבה, אך רק שש בעיטות הלכו לכיוון המסגרת. קארים אדיימי מחק בדקה ה-7 שער יתרון של אנתוני לוסילה (5) מבוכום, אך האורחת לא הצליחה להפוך את התוצאה ולהכריע את המשחק ב-83 הדקות שנותרו.
בדורטמונד הוציאו את התסכול בעיקר על השופט, שלטענתם התעלם משני פנדלים שהגיעו לה במהלך ההתמודדות. "השופט לקח מאיתנו שני פנדלים", אמר סבסטיאן קהל, המנהל הספורטיבי של הקבוצה. "הוא רשלן ופחדן. זה לא הוגן, זו בושה - הוא עלה לנו בשתי נקודות".
המאמן טרזיץ' הצטרף גם הוא למתקפה: "אלה לא היו סתם החלטות לא טובות, הן היו פשוט שגויות. מה שמרגיז אותי בעיקר, זה שצוות השיפוט לא עשה שום דבר בשביל להימנע מהטעויות הללו, זה פשוט לא הוגן. הקבוצה שלי נלחמת כדי לזכות באליפות הבונדסליגה, זו יכולה להיות הזדמנות של פעם בחיים".
בתקשורת הגרמנית דווקא לא התרשמו, וביקרו את צמד החלוצים של הקבוצה, קארים אדיימי ודונייל מאלן, שדווקא זכו לכתבת שער מפרגנת במגזין 'קיקר' ביום המשחק. השניים פתחו את העונה בצורה מעט מקרטעת, אך השתפרו ככל שהתקדמה העונה. אמש, הם התקשו כמו יתר חבריהם. "הם התרוצצו הרבה, אבל לא באמת הצליחו להניע", נכתב באתר Deutsche Welle.
2 צפייה בגלריה
שחקן בורוסיה דורטמונד דונייל מאלן
שחקן בורוסיה דורטמונד דונייל מאלן
לא הצליח להניע. דונייל מאלן
(REUTERS/Thilo Schmuelgen)
לדורטמונד נותרו עוד ארבעה משחקים עד סיום העונה, כאשר מתוכם שלושה יהיו בבית. משחק החוץ היחיד של הקבוצה יהיה במחזור הלפני אחרון מול אוגסבורג מהתחתית, והיא תקווה להראות אופי ולא למעוד, ובמקביל תמתין לאיבוד נקודות של באיירן מינכן, כדי לחגוג בכל זאת אליפות ראשונה מאז 2012.