ביום רביעי האחרון אלופת אוסטריה רד בול זלצבורג גברה 1:3 על מכבי תל אביב, השלימה עליה 2:5 בסיכום שני המשחקים והעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
הניצחון הכפול והקל באופן יחסי הזה הגיע בעקבות העובדה שנגיף הקורונה התפרץ בחדר ההלבשה של הצהובים ונכון להיום (ראשון), כבר 12 שחקני נמצאו חיוביים לנגיף.
3 צפייה בגלריה
זלצבורג
זלצבורג
שלושה נדבקים נכון לעכשיו. זלצבורג חוגגת מול מכבי ת"א
(צילום: גטי אימג'ס)
עכשיו הודיעה זלצבורג ששלושה שחקנים ששותפו מול מכבי נדבקו גם הם בנגיף, וכרגע אין להם סימפטומים. על פי הפרוטוקול באוסטריה כל הקבוצה נכנסה לבידוד והשחקנים יכולים לצאת מביתם רק לאימונים ולמשחקים.
עוד נכתב בהודעה הרשמית שבעקבות התוצאות החיוביות, תדירות הבדיקות תוגבר כדי למצוא האם שחקנים נוספים נדבקו בנגיף. בנוסף, כל שחקני הסגל שזומנו לנבחרות לקראת המשחקים בשבוע הקרוב, נופו מהם באופן אוטומטי.
זלצבורג הוגרלה בצ'מפיונס לבית מספר 1, יחד עם אתלטיקו מדריד, לוקומוטיב מוסקבה ואלופת אירופה באיירן מינכן.
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
כבר 12 שחקנים חיוביים. מכבי ת"א
(צילום: ראובן שוורץ)
כזכור, שרשרת ההדבקה הזו החלה ברגע בו הובן כי אחיו של דן גלזר - שחקן הפועל חדרה תמיר גלזר המתגורר עמו, נדבק בקורונה. דן עצמו נמצא שלילי בבדיקה הראשונה שעבר ושותף במשחק קבוצתו מול דינמו ברסט. הבדיקה שלאחר המשחק, שבו חגג והתחבק עם חבריו, חזרה חיובית, והבעיות במכבי התחילו. כל התשובות של שחקני ואנשי המועדון היו שליליות, אך בבדיקה הרשמית של אופ"א לפני המשחק הבא בתור עם רד בול זלצבורג, כבר הבהירה שהאלופה נמצאת בבעיות.
בנוסף לגלזר נדבקו עוד שישה שחקנים (יונתן כהן, דור פרץ, אבי ריקן, ניק בלקמן, אנריק סאבוריט ודניאל פרץ), כמו גם שבעה אנשי צוות. לאחר האימון המסכם והחסר שלפני המפגש עם זלצבורג התגלו עוד שני נדבקים, אדוארדו גררו ודור תורג'מן, שניהם התאמנו עם שאר השחקנים. בהמשך אופיר דודזאדה קיבל תשובה חיובית, אחריו טל בן חיים והאחרון היה דן ביטון, ששותף בצמד המשחקים מול היריבה האוסטרית.
3 צפייה בגלריה
דן ביטון
דן ביטון
לזה מכבי תל אביב לא ציפתה
(צילום: עוז מועלם)