"אנחנו מתכוננים למחר כמו שהתכוננו לליברפול. זה יהיה משחק קשה שידרוש מאיתנו לתת הכל, אבל אנחנו מוכנים לכל דבר", כך אמר היום (שישי) מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן במסיבת העיתונאים לקראת המפגש הענק מול ברצלונה מחר (22:00). נכון לעכשיו אתלטיקו מדריד אמנם מוליכה את הטבלה, אך בארסה וריאל דולקות מאחוריה ונראות במומנטום טוב יותר.
"פייבוריטית לאליפות? לאתלטיקו כרגע יש את היתרון. אבל לא משנה מה יקרה מחר, כל הקבוצות יילחמו עד הסוף", טען זיזו. "דיברנו על זה הרבה זמן. יש ליגה מאוד תחרותית וכל הקבוצות יכולות לזכות באליפות. נשארו עוד הרבה נקודות בקופה".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
"הוא טוב לליגה הספרדית". זידאן לאו מסי
(צילום: AFP)
הצרפתי החמיא לוויניסיוס אחרי היכולת שלו באמצע השבוע: "אנחנו מאוד שמחים מהיכולת של ויניסיוס לאחרונה. יש לנו גם הרבה פצועים, אבל הסגל שלנו רחב, וכל השחקנים מחויבים ומוכנים לשחק בכל משחק. צריך להניח לויניסיוס. יש הרבה רעש סביבו, אבל הוא תמיד מרוכז במשחק ובאתגרים שעומדים לפניו".
"אין הבדל בין הנקודות שנשיג מחר לאלו שהשגנו מול אייבאר או קאדיס. אנחנו יודעים שלתוצאה מחר יש השפעה גדולה יותר, זה ברור, אבל אלו אותן שלוש נקודות, לא יותר מזה. גם אם נפסיד, זה לא יהיה סוף הסיפור מבחינתנו, אבל אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו נשארים אופטימיים".
2 צפייה בגלריה
זינדין דיזאן עם ויניסיוס
זינדין דיזאן עם ויניסיוס
"צריך להניח לו, יש סביבו הרבה רעש". זידאן עם ויניסיוס
(צילום: getty images)
"אני רוצה לנצח בכל משחק", טען זידאן. "אנחנו משחקים טוב מאוד לאחרונה ועשינו שיפור גדול בהגנה, משהו שמאוד חשוב לנו כקבוצה. מחר נצטרך לתת משחק מעולה ואנחנו רוצים לנצח, זה ברור. העונה עוד לא נגמרה ועדיין לא זכינו בשום דבר".
על הסיכוי שקיליאן אמבאפה יגיע לברנבאו: "אני ואמבאפה מכירים את אחד השני מצוין. הוא שחקן נהדר ונראה מה הוא יחליט לגבי עתידו, אבל זו לא קשור אליי. הוא לא שחקן שלי ואני לא יכול לדבר על שום דבר. אני יכול לדבר על השחקנים שלנו, אלו שישחקו מחר מול בארסה".
"אני מקווה שמסי יישאר בבארסה, טוב לו שם. זה יהיה טוב גם בשביל הליגה הספרדית. אנחנו יודעים איזה שחקן הוא, גם אם הוא לא כובש שערים. כל השחקנים בבארסה מצוינים. אנחנו ננסה למנוע מהם לנצל את היתרונות שלהם, ויש להם הרבה".