הליגה האירופית חזרה היום (חמישי) עם שמונת המשחקים הראשונים במסגרת פלייאוף העלייה לשמינית הגמר.
פיינורד - רומא 1:1 | הקבוצות נפגשו בגמר הקונפרנס-ליג לפני שנתיים וברבע גמר הליגה האירופית בעונה שעברה, ובשני המקרים יצאה האיטלקית עם ידה על העליונה. הפעם, כשרומא התייצבה ללא ז'וזה מוריניו על הקווים, הסתיים המפגש הפעם ללא מנצחת. איגור פיאשו העלה את אלופת הולנד ליתרון רגע לפני ההפסקה (45+1), אך רומלו לוקאקו השווה (67) וההכרעה עברה לגומלין באולימפיקו.
2 צפייה בגלריה
לוקאקו
לוקאקו
ההכרעה עברה לגומלין. לוקאקו כובש
(צילום: REUTERS/Yves Herman)
שחטאר דונייצק - מארסיי 2:2 | ללא סתיו למקין הפצוע, שחטאר סחטה 1:1 ממארסיי השוקעת במשחק ה"ביתי" בהמבורג, שם היא מארחת את משחקיה האירופיים בעקבות המלחמה באוקראינה. פייר אמריק אובמיאנג העלה את האורחת ליתרון (64), אבל מיקולה מטביינקו השווה כעבור ארבע דקות אחרי טעות של ג'ונתן קלאוס. בדקה ה-90 מארסיי עלתה ליתרון נוסף, הפעם מרגלי אילמאן אנדייה המחליף ומבישול של אובמיאנג, אבל הפעם הוא החזיק רק שלוש דקות בלבד, אז אגוינאלדו קבע 2:2 מארסיי בלי ניצחון בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.
מילאן - ראן 0:3 | מילאן השיגה ניצחון קליל בסן סירו ויש לה מקדמה גדולה לקראת הגומלין. רובן לופטוס-צ'יק כבש צמד (32, 47), רפאל לאאו הוסיף (53).
2 צפייה בגלריה
אובמיאנג
אובמיאנג
שער ובישול שלו לא הספיקו אובמיאנג מאוכזב
(צילום: tuart Franklin/Getty Images)
במשחקים נוספים:
יאנג בויז - ספורטינג ליסבון 3:1 גלאטאסריי - ספרטה פראג 2:3 בנפיקה - טולוז 1:2
*בשלב הפלייאוף בקונפרנס-ליג: פרנצוואוש של מוחמד אבו פאני הפסידה 1:0 לאולימפיאקס. הקשר הישראלי שיחק 81 דקות ואף בישל בדקה הרביעית, אך השער נפסל על ידי ה-VAR בגלל נבדל.
פורסם לראשונה: 21:46, 15.02.24