בניגוד לדרבי של מילאן, זה של ליברפול סיפק מצבים אך לא שערים. ארלינג הולאנד המשיך לכבוש, צ'לסי ביצעה מהפך, יובנטוס חילצה 1:1 מפיורנטינה, ושראלדו בקר עקץ את באיירן. סיכום משחקי יום שבת בליגות הבכירות של אירופה.

אנגליה: סיטי נעצרה, ליברפול נתקעה

אסטון וילה – מנצ'סטר סיטי 1:1 | האלופה שלטה לגמרי במשחק, ואחרי מחצית ראשונה מאופסת עלתה ליתרון משער נוסף של ארלינג הולאנד (50) שהפך לשחקן המהיר בתולדות הפרמייר-ליג להגיע לעשרה שערים. לצערה של סיטי, ליאון ביילי עקץ (74) והיא איבדה נקודות יקרות. במידה שארסנל תנצח מחר את מנצ'סטר יונייטד (18:30), היא תפתח פער של ארבע נקודות בפסגה על פני סיטי וטוטנהאם. קבוצתו של סטיבן ג'רארד עם נקודה ראשונה מאז המחזור השני, אז ניצחה 1:2 את אברטון. לדיווח המלא
אברטון - ליברפול 0:0 | התוצאה משקרת בדרבי של ליברפול. שתי הקבוצות רשמו ביחד 37 מצבי הבקעה (ליברפול עם 23, אברטון 14), אבל ארבע קורות, שלל החמצות ומשחק ענק של ג'ורדן פיקפורד (8 הצלות) מנעו את השער מסגנית האלופה. בצד השני, שער של קונור קודי נפסל אחרי התערבות של ה-VAR. ליברפול ממשיכה את פתיחת העונה העגומה שלה, אברטון עדיין ללא ניצחון. לדיווח המלא
4 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
לא משחק טוב שלו. סלאח
(צילום: רויטרס)
טוטנהאם – פולהאם 1:2 | כמעט כרגיל, התרנגולים ניצחו ביכולת לא הכי מרשימה, וכעת הם כבר עם 14 נקודות ועם 9 מ-9 במשחקי הבית. פייר-אמיל הוייברג כבש ראשון (40), והארי קיין הכפיל (75) עם שערו החמישי העונה. אלכסנדר מיטרוביץ', החלוץ הסרבי הנפלא של פולהאם, צימק עם שערו השישי העונה (83).
צ'לסי – ווסטהאם 1:2 | עם ווסלי פופאנה בהופעת בכורה, צ'לסי חזרה למסלול הניצחונות. מיקאל אנטוניטו העלה את האורחת ליתרון (62), אבל אז בן צ'ילוול נכנס כמחליף בדקה ה-72 והביא לשינוי מיידי עם שער (76) ובישול לקאי האברץ (88). שער של ווסטהאם בדקה ה-90 נפסל בהחלטה גבולית של ה-VAR.
4 צפייה בגלריה
בן צ'ילוול צ'לסי
בן צ'ילוול צ'לסי
הביא את השינוי. צ'ילוול
(צילום: ג'טי אימג'ס )
ברנטפורד – לידס 2:5 | הסיפור הגדול של המשחק הוא איבן טוני, חלוצה של ברנטפורד, שכבש שלושער (30 בפנדל, 43, ו-58). עוד כבשו לברנטפורד: בריאן אמבמו (82), יואן וויסה (90). ללידס: לואיס סיניסטרה (45), מארק רוקה (79).
במשחקים נוספים: וולבס - סאות'המפטון 0:1, ניוקאסל קריסטל פאלאס 0:0, נוטינגהאם פורסט - בורנמות' 3:2.

איטליה: ההצגה של לאאו, האכזבה של יובנטוס

פיורנטינה - יובנטוס 1:1 | חמישה מחזורים מפתיחת העונה, ויובנטוס ממש לא נראית טוב, אבל לפחות היא גם לא מפסידה. ללא פדריקו קייזה ופול פוגבה הפצועים, ועם דושאן ולאחוביץ' ולאונרדו בונוצ'י בספסל, הגברת הזקנה הייתה נחותה היום (שבת) ב-1:1 בחוץ מול פיורנטינה. מי שתפס את מקומו של ולאחוביץ' בהרכב הוא ארקדיוש מיליק. החלוץ הפולני שהגיע הקיץ ממארסיי העלה את האורחת ליתרון כבר בדקה התשיעית עם שערו השני בשני משחקים. זאת גם הייתה הבעיטה היחידה של יובנטוס למסגרת בכל המשחק. משם, פיורנטינה השתלטה לגמרי על הנעשה במגרש, והשוותה משער של כריסטיאן קואמה (29), אך לוקה יוביץ' החמיץ פנדל בדקה ה-44, והיא לא הצליחה לנצח למרות שהגיעה למצבים רבים. הוויולה עם רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות – ארבעה משחקים בהם לא כבשה כלל – והיא כעת עם שש נקודות. יובנטוס, שתצא ביום שלישי למשחק חוץ נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות, עם 9 נקודות.
4 צפייה בגלריה
מיליק נאבק על הכדור עם אמראבאט ובראק
מיליק נאבק על הכדור עם אמראבאט ובראק
מיליק נאבק על הכדור עם אמראבאט ובראק
(צילום: רויטרס )
מילאן – אינטר 2:3 | מרסלו ברוזוביץ' עוד העלה את אינטר ליתרון (21), אבל רפאל לאאו, שחקן העונה הקודמת בסרייה א', הוביל את האלופה - שלא ניצחה דרבי ביתי מאז 2017 - לניצחון גדול עם צמד (28, 60) ובישול לאוליבייה ז'ירו (54). אדין דז'קו צימק. מילאן עם 11 נקודות ועדיין ללא הפסד, אינטר עם תשע.
במשחק נוסף: לאציו - נאפולי 2:1

גרמניה: באיירן כבר לא דורסת, לייפציג נדרסת

אוניון ברלין – באיירן מינכן 1:1 | הבווארים פתחו את העונה בסערה עם זכייה בסופרקאפ הגרמני וניצחונות בכל שלושת משחקי הפתיחה של הליגה, שאותם סיימו עם מאזן שערים של 1:15. מאז, אלופת גרמניה בעשר העונות האחרונות כבר עם שתי תוצאות 1:1 ברציפות (במחזור שעבר מול בורוסיה מנשנגלדבאך) וכעת היא במקום השלישי עם 11 נקודות, מאזן זהה לזה של יריבתה היום, כשמעליהן נמצאות פרייבורג ודורטמונד עם 12 נקודות כל אחת. שראלדו בקר, מלך שערי הבונדסליגה, העלה את המארחת ליתרון (12) והוא מעורב כבר בשבעה שערים העונה (חמישה שערים, שני בישולים). יוזואה קימיש איזן במהירות עם בעיטה יפה מרחוק (15).
4 צפייה בגלריה
שרלדו בקר
שרלדו בקר
מלך שערי הבונדסליגה. בקר
(צילום: AP)
איינטרכט פרנקפורט – ר.ב לייפציג 0:4 | גם בחלומות הגרועים ביותר של מנהלי יצרנית משקאות האנרגיה, לא ככה נראתה פתיחת העונה של לייפציג. דווקא עם טימו ורנר וכריסטופר אנקוקו – כנראה שני השחקנים הטובים בתולדות המועדון שהוקם ב-2009 – היא פותחת עונה עם חמש נקודות בלבד בחמישה משחקים, וכעת היא יכולה רק לחלום להתחרות על האליפות. דאיצ'י קאמאדה (16), סבסטיאן רודה (22), טוטה (67), ורפאל סנטוס בורה (84 בפנדל) – העניקו לזוכת הליגה האירופית ניצחון שני ברציפות, כשגם במחזור שעבר היא כבשה ארבעה שערים (3:4 על ורדר ברמן).
במשחקים נוספים: באייר לברקוזן – פרייבורג 3:2, וולפסבורג – פ.צ קלן 4:2, בוכום – ורדר ברמן 2:0, שטוטגרט – שאלקה 1:1.

ספרד: עסקים כרגיל בברצלונה ובמדריד

סביליה - ברצלונה 3:0 | זאת שעולה מול זאת שיורדת. ברצלונה השלימה ניצחון מרשים נוסף, שבו שיתקה לגמרי את סביליה שמחזיקה בנקודה אחת בלבד אחרי ארבעה משחקים.רוברט לבנדובסקי, כבש שער נוסף (35) והשלים שער חמישי בארבעה משחקי ליגה. לפני כן ראפיניה קבע 0:1 בדקה ה-20, ומי שהשלים את ההצגה היה אריק גרסיה (50). לדיווח המלא
ריאל מדריד – ריאל בטיס 1:2 | האלופה השיגה ניצחון ליגה ביתי ראשון על בטיס מאז 2017. שער נפלא של ויניסיוס (9) העלה את ריאל ליתרון, הקבוצה מהמקום השני השוותה כעבור 8 דקות בזכות שער יפה לא פחות של סרחיו קנאלס, ורודריגו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-65. קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי לא הבריקה, אבל כעת היא המושלמת היחידה בלה ליגה עם ניצחון רביעי בארבעה משחקים. לדיווח המלא
במשחקים נוספים: מיורקה - ג'ירונה 1:1, ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 1:1 .

צרפת: הדאבל של אמבפה

נאנט - פריז סן ז'רמן 3:0 | קצת יותר מחודש אחרי ה-0:4 על נאנט בבלומפילד בסופר קאפ הצרפתי, הקבוצות נפגשו פעם נוספת, ושוב ידה של פריז הייתה על העליונה. קיליאן אמבפה כיכב עם צמד (18, 54) משני בישולים של לאו מסי, ונונו מנדס חתם (68). ניימאר קיבל מנוחה ונכנס רק בדקה ה-68, לא כבש, ובכך סיים רצף של שבעה משחקי ליגה שבהם מצא את הרשת. נאנט שיחקה ב-10 שחקנים במשך רוב המשחק אחרי שפאביו הורחק בדקה ה-24.
אוקזר - מארסיי 2:0 | לאט לאט ודי בשקט, מארסיי כבר עם 16 נקודות מ-18 אפשריות, ובקרוב גם יהיה אפשר להתחיל לחשוב עליה כעל יריבה אמיתית לפ.ס.ז'. גרסון (8), ואלכסיס סאנצ'ס (84) – שממשיך את הפריחה המחודשת שלו - העניקו למארסיי את הניצחון. הקבוצה של איגור טודור הציגה יכולת נפלאה, הייתה יכולה לנצח בהפרש גדול עוד יותר, ושמרה על שער נקי בפעם השלישית ברציפות. ביום רביעי היא תפגוש את טוטנהאם בליגת האלופות למבחן ראשון מול קבוצה בכירה.
במשחק נוסף: ליון - אנז'ה 0:5.