איכשהו, נדמה שבליגת האלופות הדברים הולכים ללאו מסי קל יותר, והערב (שלישי) הוא הבקיע צמד בניצחון 2:3 של פריז סן ז'רמן על לייפציג.
קיליאן אמבאפה כיכב גם הוא עם שער, בישול למסי וסחיטת פנדל שאותו הכוכב הארגנטינאי כבש. "למה נתתי למסי לבעוט את הפנדל? זה נורמלי. זה מתוך כבוד. הוא השחקן הטוב ביותר בעולם. הוא הגיע לקבוצה שלנו וזו זכות שהוא בא לשחק איתנו. היה פנדל והוא כבש. את השני הוא רצה לתת לי, ואני החמצתי".
3 צפייה בגלריה
מסי חוגג עם אמבאפה
מסי חוגג עם אמבאפה
מסי עם אמבאפה. מתקרבים
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
מסי חוגג
מסי חוגג
צמד חמד. מסי ואמבאפה
(צילום: רויטרס)
בתוספת הזמן מסי גמל כאמור לאמבאפה והניח לו לבעוט את הפנדל הנוסף שנשרק לזכות פריז, אבל הצרפתי החמיץ מהנקודה הלבנה, כמו שקרה לו ביורו האחרון עם נבחרת צרפת. גם ההחמצה הזו לא הרסה את החגיגה של פ.ס.ז'. קבוצת המיליונים התקשתה, אבל בסופו של דבר השיגה שלוש נקודות ללא ניימאר הפצוע, הצלע השלישית בטריו הכוכבים.
"קשה בליגת האלופות, כל משחק פה הוא קשה. אנחנו לא שיחקנו גרוע. אני חושב שהיו כמה דברים טובים במשחק שלנו. חלק מהדברים אולי לא היו טובים כל כך, אבל כשאתה משחק מול קבוצות טובות תמיד יהיו דברים שהם לא כל כך טובים", אמר אמבאפה בנוגע ליכולת של פריז סן ז'רמן.
"הדבר החשוב ביותר הוא שניצחנו. סבלנו, אבל לפעמים צריך לסבול", הוסיף מרקיניוס אחרי הניצחון הקשה, "שום דבר לא ניתן לך בקלות בכדורגל. אמרנו לעצמנו לפני המשחק שזה לא יהיה קל". על אמבאפה אמר הבלם הברזילאי: "ראינו היום שוב שהוא שחקן למשחקים גדולים".
3 צפייה בגלריה
נער כישרוני. קול פאלמר
נער כישרוני. קול פאלמר
נער כישרוני. קול פאלמר
(צילום: getty images)
מנצ'סטר סיטי הרשימה במשחק מוקדם עם 1:5 בבלגיה על קלאב ברוז', ומי שעורר עניין רב אחרי הניצחון הנוח הוא קול פאלמר, הקשר בן ה-19 שעלה מהספסל וכעבור דקות ספורות הבקיע שער בכורה בליגת האלופות.
"לקול יש איכות מיוחדת ברחבה, כזו שקשה למצוא", החמיא פפ גווארדיולה לכישרון הצעיר, "כשהכדור נמצא אצלו שם, ברוב המקרים זה יסתיים ברשת. אני יודע איך לעבוד עם שחקנים צעירים, צריכים להיות רגועים וסבלניים איתו, כמו שהיינו עם פיל פודן. הוא משחק בקבוצת המילואים, אבל הוא מתאמן איתנו במקביל, לומד את הקצב ואת העקרונות. ברור שהוא שחקן לעתיד במועדון. הוא יכול היה לבצע כמה פעולות טוב יותר, אבל זה יבוא עם הניסיון".