היום האחרון של חלון ההעברות תמיד מספק לנו עסקאות מעניינות ולפעמים גם דרמטיות, כאלו שקורות ממש בשניות האחרונות. אבל יש גם כאלו שנופלות בגלל שורה של טעויות, החל מאיחור בשליחת הטפסים ועד ל...שגיאת כתיב?
כן, תאמינו או לא, אבל לאציו ככל הנראה פיספסה את צירופו של פיליפ קוסטיץ', הקשר הסרבי המצוין של פרנקפורט בגלל טעות כתיב במייל ששלחה. על פי דיווח באיטליה, עוד בשבוע שעבר הקבוצה הגרמנית נתנה לנשרים כתובת מייל לא נכונה בכוונה כדי שלא תצטרך להודיע לשחקן שלה שהיא קיבלה עליו הצעה.
2 צפייה בגלריה
פיליפ קוסטיץ'
פיליפ קוסטיץ'
נשאר בפרנקפורט. פיליפ קוסטיץ'
(צילום: AFP)
הסוכן של קוסטיץ' גילה את העניין והודיע לשחקן שלו. הסרבי כמובן זעם והחליט שיחרים את המשחק הבא של הקבוצה מול ארמיניה בילפלד (1:1). הוא גם סירב להתייצב לאימון למחרת.
יש לציין שקוסטיץ', שחתם במועדון ב-2018, הביע את רצונו לעזוב בשבועות האחרונים וחיפש קבוצה חדשה. ביום האחרון של מועד ההעברות לאציו שלחה הצעה נוספת, הפעם לכתובת הנכונה, אך קיבלה סירוב מפרנקפורט, שטענה כי הוא לא למכירה.
בסופו של דבר קוסטיץ' נותר בפרנקפורט, שהכחישה את פרטי הדיווח. ב"גול" דווקא טענו אחרת ושם נכתב שלאציו שכחה את האות "K" במייל שנשלח וכתבה "franfurt".
באתר פנו למנהל הספורטיבי של הנשרים איגלי טארה, שאמר: "אני לא רוצה לומר שום דבר בנושא הזה. אין שום סיבה לדבר על כך יותר. ברור שהיינו רוצים לצרף אלינו את קוסטיץ'".
2 צפייה בגלריה
פיליפ קוסטיץ'
פיליפ קוסטיץ'
אחד הסיפורים המוזרים של החלון הזה. קוסטיץ' במדי פרנקפורט
(צילום: AFP)
טארה נשאל האם הקבוצה תנסה להחתים את הסרבי בחלון ההעברות של חודש ינואר והוא ענה: "אני לא חושב כך".
לקוסטיץ' נותרו עוד שנתיים בחוזה הנוכחי שלו בקבוצה, ואם אפילו חלק מהפרטים של הדיווח הזה נכונים, קשה לראות כמה מוטיבציה תהיה לו לשחק, ועוד יותר קשה להאמין שהוא יישאר שחקן פרנקפורט מעבר לחודש ינואר.