לאו מסי לא ישחק מחר (בין ראשון לשני, 00:00) במשחק בין אינטר מיאמי לאטלנטה יונייטד ב-MLS, כך מדווחים ב-ESPN.
מסי אינו פצוע, אך הצוות המקצועי רוצה לתת לו לנוח לקראת המשך העונה. הוא שיחק נגד אקוודור במוקדמות המונדיאל, אך לא נסע עם הנבחרת לבוליביה וחזר לארה"ב. מסי ערך שני אימונים עם מיאמי, אך מאמנו טאטה מרטינו אמר: "אנחנו נהיה זהירים איתו כי יש לנו הרבה משחקים חשובים בזמן קצר. ידענו שזה יקרה, זאת עונה מאוד ארוכה עם הרבה מאוד משחקים ומפעם לפעם מסי יצטרך לנוח. אנחנו משחקים 90 דקות, לאחר מכן נוסעים ליומיים-שלושה למשחק חוץ. זה לא קל".
1 צפייה בגלריה
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
 שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
מסי. לא יגיע לאטלנטה
(AP Photo/Ryan Sun)
אוהדי אטלנטה יהיו מאוד מאוכזבים מהחדשות הללו. כ-70,000 אוהדים קנו כרטיסים בשביל הסיכוי לראות את מסי, הכרטיס הזול ביותר עלה 130 דולר. עכשיו מסי כנראה לא יהיה בסגל.
מיאמי ניצחה את אטלנטה פעמיים העונה: 1:2 בליגה בלי מסי ו-0:4 עם מסי בהרכב בגביע ה-MLS. לליגה נותרו עוד שמונה מחזורים עד סיום העונה הסדירה, מיאמי רחוקה שש נקודות מהמקום התשיעי שמוביל למשחק על הכרטיס לפלייאוף מול המקום השמיני. בין לבין יש לה את גמר גביע ארה"ב ב-28 בספטמבר נגד יוסטון דינמו. בעשרת המשחקים שמסי שיחק עד כה הוא כבש 11 שערים ומיאמי לא הפסידה, כך שהיא בטוחה שהיא תוכל לזכות במקום בפלייאוף גם אם הוא ינוח במשחק הבא.