על רקע ההאשמות הקשות מולן עומדת מנצ'סטר סיטי, האלופה מנסה להתכונן למשחק החוץ מול אסטון וילה ביום ראשון הקרוב (18:30). מאמן הסטיזינס פפ גווארדיולה דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בה כצפוי נשאל בעיקר על החקירה המתנהלת נגד המועדון בו הוא מועסק.
"לדעתי כבר סימנו אותה וגינו אותנו", אמר המאמן בקשר להאשמות. "מזל שלנו שאנחנו נמצאים במדינה בה כולם חפים פשע עד שמוכח כי הם אשמים. נראה כאילו כבר נשפטנו". גווארדיולה נשאל לגבי המשך הדרך: "אני לא יודע מה הולך לקרות. יש לנו עורכי דין טובים ואני יודע שאנחנו הולכים להגן על עצמנו ולהציג את העמדה שלנו".
2 צפייה בגלריה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה
מאמין בחפות המועדון. פפ גווארדיולה
(רויטרס)
למרות שסיטי מואשמת ביותר ממאה סעיפים שקשורים בעבירות פיננסיות על חוקי הפרמייר-ליג, פפ משוכנע בחפות המועדון. כזכור, ב-2020 עמדה הקבוצה בפני הרחקה ממעפלים האירופיים בידי אופ"א, החלטה שבוטלה בסופו של דבר. על כך אמר המאמן: "זה בדיוק אותו מקרה שהיה אז עם אופ"א. אותם מאמרים, אותן האשמות. נגן על עצמנו כמו שקרה אז. בית המשפט יכריע. אני משוכנע במאה אחוז שאנחנו נצא חפים מפשע".
המאמן הספרדי אף עלה להתקפה ויצא נגד מספר קבוצות בליגה האנגלית: "ככה זה בפרמייר-ליג אני לא יודע למה זה כך, צריך לשאול את המנכ"לים ויושבי הראש, דניאל לוי (יו"ר טוטנהאם), האנשים האלה".
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם נתן אקה
שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם נתן אקה
על רקע הפרשה, סיטי מתכוננת למשחק החוץ מול אסטון וילה. שחקני מנצ'סטר סיטי
(AFP)
פפ התייחס לכך שבמקרה בו הועמדה סיטי לדין באופ"א ב-2020: "תשע קבוצות - ברנלי, וולבס, לסטר, ניוקאסל, מנצ'סטר יונייטד, ארסנל, טוטנהאם, ליברפול וצ'לסי - כתבו מכתב בו טענו שהם לא רוצים אותנו בליגת האלופות, רצו את המקום שלנו במפעל. עכשיו זה קורה שוב. זה לא חסר תקדים, מה שאנחנו מתמודדים מולו כעת - זו הפעם השנייה שזה קורה".
גווארדיולה סיכם את דבריו בעניין החקירה: "אתם מאשימים אותנו ואומרים שצריך להעיף אותנו, אבל אני מאמין למילה של האנשים שלי ופחות למה שאומרים בשאר הקבוצות. צר לי, אבל אני מסתמך על המילה של האנשים מהמועדון שלי".
על המשחק נגד וילה ביום ראשון אמר פפ: "התאמנו כרגיל כדי לנסות לצאת עם ניצחון. יש להם מאמן טוב והרבה ניסיון. השחקנים יהיו מרוכזים בהתמודדות, אין לי ספק בכך". כשהיא במקום השני, במרחק של חמש נקודות מהמוליכה ארסנל (ומשחק אחד יותר), מנצ'סטר סיטי תקווה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד 1:0 לטוטנהאם במחזור שעבר.