פריז סן ז'רמן קיבלה הגרלה קלילה בגביע הצרפתי בדמות פאי דה קאסל מהליגה השישית. לאו מסי קיבל מנוחה ולא היה בסגל, אבל אלופת צרפת עלתה עם קיליאן אמבאפה וניימאר בהרכב. התוצאה? 0:7 מוחץ וחמישייה לקיליאן אמבאפה.
אמבאפה כבש שלושער תוך 11 דקות. הראשון בדקה ה-29 אחרי כדור רוחב של נונו מנדש, השני בדקה ה-34 מבישול של דנילו והשלישי בדקה ה-40 מבישול של ויטיניה. ניימאר הצטרף לחגיגה בדקה ה-33. במחצית השנייה אמבאפה עשה היסטוריה עם צמד (56, 79) והפך לשחקן הראשון בתולדות פ.ס.ז' שכובש חמישייה במשחק אחד. גם קרלוס סולר כבש אחד בדקה ה-64. בשמינית הגמר הפריזאים ייפגשו את מארסיי.
3 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
אמבאפה חוגג
(צילום: EPA)
הארי קיין השווה הערב שיא היסטורי בניצחון 0:1 של טוטנהאם על פולהאם. קיין כבש את השער ה-266 שלו בטוטנהאם והשתווה לחלוץ האגדי ג'ימי גריבס עם 266 שערים במדי טוטנהאם. שער אחד בלבד חסר לו כדי להיות לבד בפסגת הטבלה.
קיין כבש רגע לפני הירידה למחצית (45) מבישול של סון יונג מין. זה הספיק לטוטנהאם כדי לנצח במשחק חוץ קשה מול קבוצה שצמודה אליה בטבלה. טוטנהאם במקום החמישי, מרחק שלוש נקודות מיונייטד וניוקאסל שנמצאות במקומות שמובילים לליגת האלופות. מנור סולומון עלה כמחליף בדקה ה-80.
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
שבר שיא היסטורי
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: רויטרס)
באיטליה, אינטר ספגה מכה נוספת במאבק על האליפות עם הפסד 1:0 לאמפולי. טומאסו בלאדנזי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-66. אינטר רחוקה 13 נקודות מהמוליכה נאפולי.