נבחרת הנשים בכדורגל של אנגליה לא רוצה לרדת מהכותרות. האמת, בצדק. ככה זה כשממשיכים לרשום הישגים ובעיקר לשבור שיאים.
קצת יותר מחודש אחרי הזכייה ההיסטורית של "הלביאות" ביורו הנשים לאחר ה-1:2 על גרמניה בוומבלי - התואר הגדול הראשון שמניפה נבחרת אנגלית מזה 56 שנה - הן שוב גרמו לאוהדים בבית להשתגע.
3 צפייה בגלריה
נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה
שחקניות נבחרת אנגליה מאושרות אחרי עוד ניצחון קליל
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
נבחרת אנגליה
נבחרת אנגליה
האמת, האוהדים צדקו
(צילום: רויטרס)
זה ידוע שהבדלי הרמות בין הנבחרות הבכירות בכדורגל הנשים האירופי לאלה שבדרג השלישי, רביעי ואפילו החמישי - גדולים, אבל קמפיין מוקדמות המונדיאל של נבחרת אנגליה, שננעל אתמול עם הכרטיס הצפוי לטורניר הגמר באוסטרליה וניו זילנד בקיץ הבא, היה שובר שיאים של ממש.
האנגליות סיימו כמובן במקום הראשון בבית 4, שכלל גם את אוסטריה, צפון אירלנד, לוקסמבורג, צפון מקדוניה ולטביה, ועם מאזן מושלם של 10 ניצחונות מ-10 משחקים ויחס שערים בלתי נתפס של 0:80.
3 צפייה בגלריה
שחקניות נבחרת אנגליה מניפות את הגביע של יורו 2022
שחקניות נבחרת אנגליה מניפות את הגביע של יורו 2022
זוכרים? שחקניות אנגליה מניפות את גביע היורו לפני פחות מחודשיים
(צילום: גטי אימג'ס)
החבורה של סרינה ויחמן ניצחה ארבע פעמים בתוצאה 0:10, כולל אתמול מול לוקסמבורג בסטוק - במשחק האחרון בבית המוקדם, ופעם אחת 0:20 את לטביה בנובמבר 2021. למעשה שני המשחקים הכי "צמודים" שלה היו מול אוסטריה (שסיימה שנייה בבית, 8 נקודות פחות מאנגליה) - 0:1 ביתי ו-0:2 בווינה בחודש שעבר.
ה-0:10 אתמול על לוקסמבורג, מסתבר, לא הרשים יותר מדי את המאמנת ויחמן. "היינו יכולות לשחק טוב יותר", הדהימה ההולנדית. "לא פשוט לחזור מקיץ כזה משמח וגדוש, אבל הנבחרת עשתה עבודה אדירה. זה היה ברור שאנחנו טובות יותר מלוקסמבורג, אך היה צריך להוכיח את זה על כר הדשא".