בברצלונה נשמו לרווחה לאחר ה-1:2 הדרמטי אתמול (חמישי) על לאס פלמאס שהוריד את הפער משתי הראשונות בטבלה, ריאל מדריד וג'ירונה, לשבע נקודות. האלופה פיגרה 1:0 אך הצליחה להשוות וגם לקבוע מהפך שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, לאחר פנדל שנוי במחלקות שנפסק לטובתה, אותו אילקאי גונדואן שלח פנימה.
זה היה ניצחון שני ברציפות לקטלאנים בליגה הספרדית, שהגיע לאחר ה-2:3 הקשה נגד אלמריה במחזור שעבר. על אף זאת, נראה כי היכולת של ברצלונה עדיין טעונת שיפור, ובאופן משמעותי, לקראת המשך העונה בליגה ובשאר המפעלים.
2 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שוב ניצחו בזכות שער מאוחר. שחקני ברצלונה חוגגים
(Angel Martinez/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
מאמן ברצלונה צ'אבי
מאמן ברצלונה צ'אבי
לא אהב את שאלות העיתונאים. צ'אבי
(BORJA SUAREZ/Reuters)
בברצלונה יכולים להתעודד מהאופי שמפגינה הקבוצה העונה. הקבוצה של צ'אבי השיגה 19 נקודות מתוך ה-41 שלה ב-15 הדקות האחרונות של משחקיה - יותר מכל קבוצה בלה-ליגה.
צ'אבי לא אהב את שאלות העיתונאים לגבי הפנדל, וגם לא בנוגע לפער הגדול משני המקומות הראשונים. "מבחינתי זה היה פנדל ברור", אמר המאמן בסיום, וגם טען לקיפוח ביחס אליו: "יש לכם תמיד דעות שליליות לגביי. למאמנים אחרים לא התנהגתם כך. הליגה מאוד שוויונית. קשה לנצח כל קבוצה, וגם ריאל ניצחה עם שער בדקות האחרונות. שיחקנו כדי לנצח והגיע לנו לצאת עם הנקודות. אנחנו בחיים, וניאבק עד הסוף. תתחילו לתת כבוד לאלופה".
על היכולת של קבוצתו: "במחצית הראשונה לא הצלחנו לייצר מסירות עומק מדויקות. הם היו עם קו הגנה מאוד גבוה והיינו צריכים לדייק עם המסירות, אבל רק פרנקי דה יונג עשה את זה כמו שצריך. לא ציפינו שיהיה לנו כל כך הרבה מרחב. במחצית השנייה כבר נראינו הרבה יותר טוב. שלטנו במשחק והניצחון מגיע לנו".