שוב דרמה בליגה האיטלקית: אחרי שרשות הספורט של איטליה קיבלה את הערעור של יובנטוס וביטלה את עונש הפחחת 15 הנקודות והורתה על משפט חדש, בית הדין של ההתאחדות האיטלקית לכדורגל הפחית הערב (שני) 10 נקודות ממאזנה.
כזכור, מדובר בתיק שבמרכזו האשמות על "ניפוח" סכומי העברות, זאת על מנת לשמור על חשבונות מאוזנים. יובנטוס נמצאה אשמה באי סדרים כספיים, ולכן קיבלה שוב עונש של הפחתת נקודות. בין היתר, יובנטוס הודיעה על קיצוץ בשכר השחקנים בתקופת הקורונה. אולם הקיצוץ הזה לא נעשה בסופו של דבר והשחקנים המשיכו לקבל את שכרם.
3 צפייה בגלריה
די מריה מאוכזב
די מריה מאוכזב
די מריה מאוכזב
(REUTERS/Massimo Pinca)
המשמעות היא שכרגע יובנטוס ירדה למקום השביעי בטבלה, כשנותרו לה עוד שני משחקים. כרגע ליובה יש 59 נקודות, מילאן עלתה למקום הרביעי עם 64 נקודת ואינטר שלישית עם 66 נקודות. אטאלנטה חמישית עם 61 נקודות ורומא שישית עם 60 נקודות. כך שליובנטוס עדיין יש סיכוי לסיים במקום הרביעי ולהגיע לליגת האלופות.
אולי בגלל הדיכאון מהעונש, יובה התפרקה וחטפה הערב 4:1 מאמפולי. פנרצסקו קאפוטו (18, 48), סבסטיאנו לופרטו (18) ורוברטו פיקולי (92) כבשו למארחת. פדריקו קייזה רק צימק (85).
3 צפייה בגלריה
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'
דושאן ולאחוביץ'. תבוסה קשה ליובה
( REUTERS/Massimo Pinca)
3 צפייה בגלריה
פדריקו גאטי
פדריקו גאטי
פדריקו גאטי. איזה תיסכול
( REUTERS/Massimo Pinca)
יובנטוס הציגה העונה הנהלה חדשה בראשות ג'אנלוקה פררו, לאחר שההנהלה הקודמת בראשות אנדראה אניילי התפטרה מתפקידה בשל החקירה שנערכה וגם בשל כישלונות מקצועיים. סגן הנשיא לשעבר פאבל נדבד הושעה יחד עם חברי דירקטוריון פחות מוכרים.