שלושה ימים לאחר שחגג שלושער מול ישראל והוביל את איסלנד ל-1:4 שהעניק לה את הכרטיס לגמר פלייאוף היורו, ב-"Gazzetta" האיטלקי דווח היום (ראשון) כי אלברט גודמונדסון "אמר כן לאינטר".
שחקן ההתקפה האיסלנדי (26) פרץ העונה במדי גנואה ויש לו כבר 10 שערים בסרייה א'. לפי הדיווח, הוא היה רוצה להמשיך לשחק באיטליה, ומוליכת הליגה היא לא היחידה שמתעניינת בו, אלא גם יובנטוס, אך אינטר עושה צעדים נחושים יותר. סגנית אלופת אירופה ביררה לגבי גודמונדסון כבר בינואר, אך השחקן וקבוצתו החליטו לחכות לקיץ. גנואה צפויה לדרוש עבורו 30 מיליון אירו.
2 צפייה בגלריה
אלברט גודמונדסון
אלברט גודמונדסון
מבוקש. גודמונדסון
(צילום: Attila KISBENEDEK / AFP)
בנוסף, באתר "football.london" דווח היום כי גם טוטנהאם של מנור סולומון מביעה עניין בגודמונדסון. הקבוצה הלונדונית כבר רכשה בינואר מגנואה את הבלם הרומי, ראדו דראגושין, שגם היה אחד מכוכבי הפריצה של הקבוצה לפני ואחרי עלייתה לסרייה א'. כחלק מהמשא ומתן, המגן הימני ג'ד ספנס עבר בהשאלה לגנואה וכרגע הוא משחק לצד גודמונדסון, כך שלקבוצות כבר יש היסטוריה עסקית.
המשחק מול ישראל היה הראשון של גודמונדסון במדים הלאומיים מאז יוני, אז הוגשה נגדו תלונה בגין אונס. לאחרונה הוחלט שלא להגיש נגדו כתב אישום, ובשבוע שעבר הוא כאמור חזר לנבחרת, בתזמון מצער עבור אלון חזן ושחקניו. ביום שלישי הוא ינסה להוביל את נבחרתו לאליפות אירופה השנייה בתולדותיה (אחרי שב-2016 היא הגיעה לרבע הגמר) כשתפגוש את אוקראינה הפייבוריטית לקרב על הכרטיס לגרמניה.
2 צפייה בגלריה
אלברט גודמונדסון
אלברט גודמונדסון
רוצה לזכות בליגת האלופות. גודמונדסון
(צילום: EPA/STR)
השחקן הוא נצר לשושלת כדורגל מפוארת באיסלנד. אביו, גומונדור בנדיקטסון, שיחק בנבחרת בשלהי המילניום הקודם; אמו, קריסביוגד אינגאדוטיר, הייתה גם שחקנית נבחרת, ואביה, אינגר ביורן אלברטסון, היה פעם שיאן השערים של הליגה המקומית; אבל הכדורגלן הגדול ביותר בשלושלת הזו הוא סבא של אבא של גודמונדסון, שהיה הכדורגלן האיסלנדי הראשון ששיחק מחוץ לגבולות המדינה ולבש את מדי מילאן וארסנל בשנות הארבעים של המאה שעברה.
"סבא רבא שלי שיחק ברמה גבוהה, וכמובן שהייתי רוצה להגיע לגבהים האלה", סיפר גודמונדסון בשנה שעברה, "מאז שהייתי ילד, חלמתי לשחק בקבוצת 'טופ' כדי להילחם על תארים ולזכות בליגת האלופות".