אחרי שלושה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון, מילאן עבדה קשה מאוד כדי להשיג שלוש נקודות שלשום (שישי) בחוץ מול לאציו, אותה ניצחה 0:1 משער של נואה אוקאפור המחליף בדקה ה-88. אך מה שהטיל צל על הניצחון הדרמטי זה שכריסטיאן פוליסיק, שחקן הכנף של הקבוצה, נתקל אחריו בגל של קללות ואיומים על חייו ברשתות חברתיות.
לאציו סיימה את המשחק עם שמונה שחקנים בלבד, לאחר שכוכב נבחרת ארה"ב סחט שני כרטיסים אדומים. לאחר ההתמודדות, פוליסיק פרסם באינסטגרם תמונות שלו חוגג עם חבריו לקבוצה, והפוסט הוצף בתגובות קשות. היו גם המון תגובות תמיכה באמריקאי, כולל מחברו לקבוצה, תיאו הרננדס, שכתב: "פוליייי, אני הביטחון שלך".
2 צפייה בגלריה
פלגריני מכשיל את כריסטיאן פוליסיק
פלגריני מכשיל את כריסטיאן פוליסיק
שני צהובים בשבע דקות. פלגריני מכשיל את פוליסיק
(צילום: PIZZOLI / AFP)
2 צפייה בגלריה
פלגריני תופס בחולצתו של כריסטיאן פוליסיק
פלגריני תופס בחולצתו של כריסטיאן פוליסיק
הרגיז אותו. פלגריני תופס בחולצתו של פוליסיק
(צילום: REUTERS/Daniele Mascolo )
לוקה פלגריני הורחק בדקה ה-57 אחרי שספג שני צהובים תוך 7 דקות, כששני הכרטיסים היו תוצאה של עבירות נגד פוליסיק. בדקה ה-94 הותיר אדם מארושיץ' את המארחת בעשרה שחקנים, ובדקה ה-96 ראה מתאו גנדוזי אדום ישיר אחרי ויכוח סוער עם פוליסיק, שקיבל כרטיס צהוב בעקבות התקרית.
יש לציין גם כי שני האדומים האחרונים הגיעו בעקבות החלטות מוזרות מאוד של השופט. בכל מקרה, לאציו היא הקבוצה הראשונה שקיבלה שלושה כרטיסים אדומים במשחק אחד בסרייה א' מאז פאלרמו, שעשתה זאת מול בולוניה ב-2012.
פוליסיק בן ה-25 הצטרף בקיץ למילאן, ששילמה עליו 20 מיליון אירו לצ'לסי, בתקווה להחיות קריירה מבטיחה שדעכה בעונות הקודמות. עד כה הוא עמד במשימה עם עונה סולידית, כשב-25 הופעות בליגה הוא כבש שבעה שערים וסיפק שישה בישולים.
בזכות הניצחון, מילאן רחוקה כעת נקודה מיובנטוס שבמקום השני, ו-13 מאינטר המוליכה. ביום חמישי (22:00) היא תארח את סלביה פראג למשחק הראשון של שמינית גמר הליגה האירופית.