מתיחות גדולה בין קארים בנזמה למאמנו נונו אספיריטו באל-איתיחאד הסעודית. על פי דיווחים בסעודה, המאמן אמר להנהלה כי הכוכב "אינו מתאים לשיטה של הקבוצה", ואף סירב לבקשה שלו להיות הקפטן.
בנזמה הוא אחד משלושת השמוות הכי גדולים שהגיעו לסעודיה ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו וניימאר. זוכה כדור הזהב וכוכב ריאל מדריד לשעבר כ-200 מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים. אל-איתיחאד פתחה את העונה בליגה עם שני ניצחונות בשני משחקים, אך בנזמה עדיין לא מצא הרשת.
1 צפייה בגלריה
קארים בנזמה
קארים בנזמה
קארים בנזמה. צרות בסעודיה
(צילום: AFP)
על פי הדיווח בסעודיה, המאמן לא היה מרוצה מהחתמתו של קארים בנזמה, ולא ביקש מהנהלת המועדון להחתים אותו. אל-איתיחאד הוא אלופת הליגה הסעודית, אך למרות זאת התחזקה עם בנזמה, אנגולו קאנטה, פאביניו וז'וטה. החתמת הכוכבים, כולל בנזמה, גורמת למתיחות בחדר ההלבשה.
הבעיה המרכזית של אל-איתיחאד כרגע היא המתיחות הגדולה בין בנזמה למאמן. נונו סירב לבקשתו של החלוץ הצרפתי להתמנות לקפטן הקבוצה, גם לא לקפטן השני. וכאמור הוא גם חושב שבנזמה לא מתאים לשיטה שלו.
בנזמה עצמו פנה להנהלת הקבוצה וביקש ממנה למצוא "פיתרון מיידי" לבעיות שלו עם נונו מכיוון ש"הוא לא מרגיש בנוח". אולם לא סביר שהחלוץ הצרפתי יעזוב את המועדון עקב החוזה הכבד שלו.
זה לא הבעיה היחידה עימה מתמודדים באל-איתיחאד. ביום שני דווח כי ז'וטה, שנרכש מסלטיק תמורת 30 מיליון אירו, עזב את קבוצתו החדשה אחרי כחודש בלבד, והסיבה לכך אינה ידועה. ז'וטה הספיק לרשום שתי הופעות ליגה במדי אל-איתיחאד,כשבשתיהן הוא רק עלה מהספסל בדקה ה-74. העיתונאי הסעודי סאמי אל-קאדי טען שז'וטה צפוי לחתום בקבוצה אחרת בהשאלה.