אחרי המעידה הלא צפויה מול יאנג בויז בליגת האלופות, מנצס'טר יונייטד תחזור היום (ראשון, 16:00) לפרמייר-ליג כשתתארח אצל ווסטהאם ותנסה לשוב לפסגה בתום המחזור הרביעי.
מי שכמובן שוב יעמוד במרכז העניינים יהיה כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושה שערים בשני משחקיו עד כה העונה אצל השדים האדומים ומעורר עניין גם אצל שחקנים ממועדונים אחרים. אחד מהם הוא טרוי דיני, אחד הסמלים של ווטפורד שעבר הקיץ לבירמינגהאם. דיני התייחס לציטוטים האחרונים של אנשים ביונייטד שחשפו כי שחקנים פחדו לגעת בקינוחים שהוגשו להם "אחרי שראו שהצלחת של רונאלדו ריקה".
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
מודל לחיקוי. רונאלדו
(צילום: AFP)
מעניין מה יש לרונאלדו בצלחת
"אם רונאלדו פתאום הופך לחברך לקבוצה, אתה הרי לא חושב שתהיה טוב כמוהו, אבל כן עד למקצוענות שלו ורוצה לחקות אותו", סיפר דיני בראיון ל"סאן". "אתה מחקה את כל מה שהוא עושה כדי להפוך את עצמך לטוב ביותר שאפשר. אם אני הייתי רואה את רונאלדו אוכל חרא של סוסים לפני המשחק, הייתי אוכל את אותו הדבר".
רונאלדו צפוי כמובן לפתוח ב-11 של אולה גונאר סולשיאר, שספג בימים האחרונים ביקורת קשה מהפרשנים באנגליה על ההפסד הדרמטי בשווייץ. הנתון של רונאלדו מול ווסטהאם מעניין: הוא כבש חמישה שערים בארבעת המשחקים האחרונים מולה - עוד בקדנציה הקודמת שלו באנגליה. "אל דאגה, הוא יכבוש עוד הרבה שערים במדי יונייטד", הבטיח סולשיאר לפני המשחק.
2 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
שוב בעין הסערה. סולשיאר
(צילום: AFP)
הצהובונים בממלכה טענו אתמול כי מעמדו של סולשיאר לא יציב ולא מן הנמנע שיוחלף במידה שימשיך להפסיד. שמו של אנטוניו קונטה, שהוליך אשתקד את אינטר לאליפות איטליה, הוזכר. בכל מקרה, על פי מספר דיווחים - הנורבגי צפוי לדלל את הסגל בקרוב ולמכור בינואר (אם אכן יגיע לשם) שבעה שחקנים, ביניהם דוני ואן דה ביק, ג'סי לינגארד ואנתוני מרסיאל.
מהעבר השני, הסטטיסטיקה לא בצד של ווסטהאם, שניצחה רק בשבעה מ-50 משחקיה האחרונים מול השדים האדומים בפרמייר-ליג. דייויד מויס, אקס יונייטד ואחד המאמנים הכושלים בתולדות המועדון, דווקא חווה רנסנס בווסטהאם וינסה לנקום. "אני חושב שהם תמיד תחרותיים ומנסים לזכות בתארים. יש להם העונה איזון טוב של שחקנים צעירים ובעלי ניסיון. סולשיאר קיבל הזדמנות ממש טובה לבנות קבוצה חזקה ואני חושב שהוא עושה עבודה מצוינת", אמר מויס.