יורגן קלופ לא ידע אם לצחוק או לבכות. בסיום ה-2:4 הגדול על ניוקאסל, מאמן ליברפול בעיקר דאג. לא מהניצחון או מהגדלת הפער בפסגת הפרמייר-ליג ל-3 נקודות, אלא כי במהלך החגיגות שאחרי המשחק איבד על כר הדשא את טבעת הנישואין שלו.
קלופ נזקק לעזרתו שלצלם רשת "סקיי" הבריטית כדי לאתר את הטבעת באמצע המגרש באנפילד. המנג'ר הגרמני קרן מאושר, נישק את הטבעת ובעיקר שבר את הרשת. "הייתי בשוק", הוא הודה בסיום. "אבל לשמחתי נמצאה האבדה".
2 צפייה בגלריה
קלופ. סוף טוב, הכל טוב
קלופ. סוף טוב, הכל טוב
קלופ. סוף טוב, הכל טוב
(צילם: EPA/ADAM VAUGHAN)
קלופ בירך את שחקניו והלך לכיוון האוהדים תוך כדי מחיאות כפיים, לפני שהבין שטבעת הנישואין כבר לא על האצבע. הוא סרק את הדשא במקום שבו עמד, אפילו ביקש עזרה מצוות השידור. בסוף, כאמור, אחד הצלמים מצא את האבדה. "אלוהים, זה היה ממש נורא", הוסיף קלופ. "איבדתי את הטבעת עוד פעם אחת בחיי - והייתי צריך צוללן מקצועי כי היא נפלה לים. כל פעם כשזה קורה לי, אני מאבד ק"ג או שניים ממשקלי מרוב דאגה. זה כבר לא מתאים בגילי".

הסוד של מוחמד סלאח

סוף טוב, הכל טוב. בכלל, ליברפול נראית כרגע כמועמדת המובילה לזכות באליפות. אתמול היא נזקקה לצמד ובישול של מוחמד סלאח, שגם החטיא פנדל במחצית הראשונה המאופסת. בסיום המשחק החלוץ המצרי, שייצא כעת לייצג את נבחרתו באליפות אפריקה, חשף כי החליף את זוג נעליו בהפסקה. לטענתו זה מה שעזר לו לככב בחצי השני.
2 צפייה בגלריה
סלאח
סלאח
"החמצת הפנדל ישבה לי בראש". סלאח
(צילם: EPA/ADAM VAUGHAN)
"החמצת הפנדל ישבה לי בראש", הסביר. "זו לא אמונה טפלה, אבל כשאני מרגיש שלא הולך לי - אני מחליף נעליים. בהפסקה אמרתי לעצמי: 'לא כך אני רוצה לצאת לאליפות אפריקה'. במחצית השנייה הייתי רגוע והתמקדתי במשחק".
לסלאח יש כעת 14 שערי ליגה, בדיוק כמו לארלינג הולאנד ממנצ'סטר סיטי שהיה עד אתמול לבדו בפסגה. "הוא מכונת שערים", החמיא לו קלופ. "זה היה עוזר אם הוא היה כובש את הפנדל הראשון, אבל הכל בסדר וגם ככה היה לו ערב מיוחד". קלופ גם לדרווין נונייס על עוד תצוגה נהדרת, למרות שכבש רק פעם אחת ב-11 ההופעות האחרונות שלו בכל המסגרות. "כמובן שהוא לא מרוצה מכך שלא הבקיע, אבל לא הכל מסתכם בשערים", סיכם המנג'ר הגרמני.