המחזור ה-22 בפרמייר-ליג יצא לדרך הערב (שלישי), כשבמוקד ארסנל ניצחה בחוץ את נוטינגהאם פורסט 0:2.
נוטינגהאם פורסט - ארסנל 2:1 | הקבוצה של מיקל ארטטה חזרה הערב לאצטדיון בו ההפסד שלה גרם לה לאבד סופית את היסכוי לאליפות, והשיגה לעצמה תיקון עם ניצחון חשוב, השני שלה ברציפות, שהעלה אותה לפחות זמנית למקום השני. במשך 65 דקות הראה לוח התוצאות 0:0, אבל אז גבריאל ז'סוס, שנעצר בקורה בדקה ה-57, מצא את הרשת הודות לטעות של השוער מאט טארנר, ושבע דקות לאחר מכן הוא גם בישל לבוקאיו סאקה את השני. טאיו אווני המחליף, שחזר היום מפציעה שהשביתה אותו מאז נובמבר, רק צימק בדקה ה-89.
התותחנים רחוקים כעת שתי נקודות מליברפול שבפסגה, לה משחק חסר, אותו היא תשלים מחר (22:15) מול צ'לסי. המארחת, שמאז מינוי נונו אספיריטו סנטו נמצאת במגמת שיפור, רשמה הפסד ליגה שני ברציפות.
4 צפייה בגלריה
ז'סוס
ז'סוס
שער ובישול. ז'סוס חוגג
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
4 צפייה בגלריה
שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים
השיגו תיקון. שחקני ארסנל חוגגים
(צילום: Paul ELLIS / AFP)
אסטון וילה - ניוקאסל 3:1 | האורחת הפסידה את כל ארבעת משחקיה האחרונים בליגה, אבל את אסטון וילה היא אוהבת לפגוש. אחרי ה-1:5 במחזור הראשון בסנט ג'יימס פארק, הפעם המגפייז הסתפקו ב-1:3 הקבוצה המפתיעה של העונה. פביאן שאר הבלם השלים צמד (32 ו-36) ושער עצמי של אלכס מורנו (52) קבע 0:3. אולי ווטקינס רק צימק עם שערו העשירי העונה, ואסטון וילה ניצחה רק בשניים משבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ובשלושה האחרונים כלל לא כבשה.
4 צפייה בגלריה
שאר
שאר
ניוקאסל אוהבת לשחק מול אסטון וילה. שאר חוגג
(צילום: Reuters/Andrew Boyers)
לוטון - ברייטון 0:4 | השחפים הגיעו להתמודדות עם רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון, אבל נדרסו על ידי המארחת הצנועה, שבזכות הניצחון קפצה מעל הקו האדום. אלייג'ה אדבאיו חגג שלושער (1, 42 ו-56) ושיפר את מאזנו לעשרה שערי ליגה העונה, בעוד צ'ידוזיה אוגבן קבע 0:2 כבר בדקה השלישית.
4 צפייה בגלריה
אלייג'ה אדבאיו
אלייג'ה אדבאיו
3! אלייג'ה אדבאיו מראה לכולם כמה פעמים הוא כבש
(צילום: Alex Pantling/Getty Images)
במשחקים נוספים: פולהאם - אברטון 0:0 קריסטל פאלאס - שפילד יונייטד 2:3
פורסם לראשונה: 23:32, 30.01.24