בספרד מתלהבים מהדרבי של מדריד, שבפעם השנייה תוך שבוע סיפק משחק רב שערים שהוכרע בתום הארכה. לאחר ה-3:5 הגדול של ריאל בסופר-קופה בשבוע שעבר, אמש (חמישי) קיבלנו 2:4 - הפעם מהצד של אתלטיקו, שדילגה על פני יריבתה העירונית בדרך לחצי גמר גביע המלך. הבלאנקוס, שזכו בעונה שעברה בגביע, נפרדו מהתואר כבר ברבע הגמר.
מי שספג לא מעט ביקורות בתקשורת הספרדית הוא ויניסיוס. הברזילאי, שכיכב בניצחון הגדול על ברצלונה בגמר הסופר-קופה, נראה אתמול עצבני והרבה להתעמת עם כל מי שנקרה בדרכו - השופט, אוהדי היריבה, ובסיום גם עם מאמן הקולצ'ונרוס - דייגו סימאונה.
1 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
סופג אש. ויניסיוס
(REUTERS/Susana Vera)
לפני הירידה להפסקה, הברזילאי ראה כרטיס צהוב לאחר ויכוח מיותר עם השופט, וב'אס' טענו שלאירוע הזה, שלכאורה נראה חסר חשיבות, הייתה השפעה מכרעת על התוצאה. "ויניסיוס קיבל צהוב שטותי, שגרם לו לא להיות אגרסיבי ולא לשלוח את הרגל במהלך שהוביל לשער של גריזמן בהארכה", כתבו. "אחרי ההצגה מול ברצלונה, נראה שוויניסיוס חזר להרגליו הרעים מהעבר".
"הוא התקשה במחצית הראשונה", אמר עליו מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי. "הוא חייב ללמוד מזה. אני מקווה שהוא ילמד איך צריך להתנהל במשחקים מהסוג הזה, כשיש הרבה לחץ. זה היה משחק מאוד טעון ואגרסיבי, וצריך לדעת איך להימנע מלתת לזה להשפיע עליך".
סימאונה התייחס לתקרית בסיום עם ויניסיוס: "לא באמת היה שם משהו. זה מהדברים האלה שקורים לפעמים אחרי משחקים כאלה". על ההכנה למשחק: "לא התמקדנו ספציפית בוויניסיוס, רצינו לעצור את כל ריאל מדריד. קשה מאוד לנצח אותה, לדעתי היא הקבוצה הכי טובה באירופה, לצד מנצ'סטר סיטי. אני מקווה שהניצחון הזה שולח מסר ומעביר נקודה לגבינו והיכולת שלנו".