האם הכדורגל האירופי עומד לאבד את אחד הכוכבים הגדולים ביותר שלו? לפי דיווח שפורסם היום (רביעי) ב"האתלטיק", סן דייגו FC, שתצטרף ל-MLS בעונת 2025 (אשר תחל בפברואר), ניהלה שיחות עם כוכב מנצ'סטר סיטי קווין דה בריינה במטרה להביאו לקליפורניה.
חוזהו של הקשר בסיטי מסתיים בקיץ 2025 והוא עדיין לא החליט לגבי עתידו, בין אם זה יהיה הארכת חוזהו וסיום הקריירה שלו באנגליה, או הרפתקה אחרונה במקום אחר. לפי הדיווחים, מקורות המקורבים לדה בריינה אישרו שהוא "ניהל שיחה" עם הקבוצה, ושסן דייגו היא אחת מהערים שבהן הוא היה רוצה לגור אם יעבור לארה"ב. עם זאת, המקורב הדגיש גם כי לא צפויה להתבצע עסקה בקרוב.
1 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
עדיין לא החליט לגבי עתידו. דה בריינה
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
דה בריינה, שרק בשבוע שעבר חגג אליפות שישית עם סיטי ובקיץ יוביל את בלגיה ביורו, יחגוג בסוף יוני 33, ודיבר בעבר על רצונו להאריך את חוזהו בסיטי ולפרוש שם בגיל 35. סן דייגו, מצידה, תקווה לשכנע אותו לפעול אחרת.
מאז הקמתה במאי 2023 ועל פי מדיניות הרכש שלה, סן דייגו מכוונת גבוה. עשרות שחקנים כבר נקשרו לקבוצה, שקיבלה את הכינוי "ריאל מדריד של MLS" עוד לפני המשחק הראשון שלה. מי שהוזכרו בין היתר כהחתמות פוטנציאליות עבורה הן בלם מגן ריאל מדריד ונבחרת ספרד לשעבר סרחיו ראמוס, שחקן הכנף המקסיקני אירווינג "צ'וקו" לוסאנו, קפטן ריאל מדריד נאצ'ו ושוער נבחרת קוסטה ריקה קיילור נבאס.
יחיד במינו: צפו במיטב של טוני קרוס
(באדיבות one)
לצד התוכניות של סן דייגו, בעמוד "Tolmie's Hairdoo" ב-X דווקא פורסם כי בהנהלה של מנצ'סטר סיטי רוצים שדה בריינה ומאמנו פפ גווארדיולה יעברו בקיץ 2025 לקבוצת MLS אחרת, ניו יורק סיטי, אשר שייכת ל"סיטי פוטובל גרופ". לפי הדיווח, גורמים רשמיים בעיריית ניו יורק רוצים שהצמד "יבשרו על עידן חדש" בקבוצה, שב-2027 צפויה לחנוך אצטדיון חדש בעלות של 780 מיליון דולר.