באיירן מינכן נמצאת באחת העונות הקשות שלה בעשור וחצי האחרונים, אך אמש (שלישי) היא סוף סוף חוותה מעט עדנה. הבווארים, שהגיעו למשחק הגומלין בשמינית גמר ליגת האלופות נגד לאציו לאחר הפסד 1:0 במשחק הראשון שנערך באולימפיקו, התפוצצו עם 0:3 גדול ועלו לרבע הגמר.
מי שמהווה את נקודת האור בבאיירן העונה הוא הארי קיין, וכך היה גם אתמול. החלוץ האנגלי, שהגיע הקיץ מטוטנהאם, כבש צמד בדקות 38 ו-66 והעלה את מאזנו העונה ל-33 שערים ב-33 משחקים בכל המסגרות, ובסיום הוא נבחר לאיש המשחק. קיין הגיע אתמול ל-27 שערים במפעל, כאשר וויין רוני הוא האנגלי היחיד שכבש יותר ממנו בצ'מפיונס (30). את השער הנוסף של באיירן כבש תומאס מולר (45+2).
4 צפייה בגלריה
באיירן
באיירן
סוף סוף סיבה לחגוג. שחקני באיירן
(צילום: Kirill KUDRYAVTSEV / AFP)
4 צפייה בגלריה
שוער באיירן מינכן מנואל נוייר
שוער באיירן מינכן מנואל נוייר
עוד ציון דרך מרשים בקריירה. מנואל נוייר
(Alexander Hassenstein/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
קיין
קיין
33 שערים ב-33 משחקים. קיין
(צילום: REUTERS/Angelika Warmuth)
4 צפייה בגלריה
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל
מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל
בוהן שבורה, אבל שמחה בלב (לפחות אתמול). תומאס טוכל
(Alexander Hassenstein/Getty Images)
קפטן הקבוצה, מנואל נוייר, רשם אתמול ציון דרך מרשים נוסף בקריירה העשירה שלו, כשהפך לשוער שרשם הכי הרבה הופעות ללא ספיגה בכמות המשחקים המועטה ביותר בתולדות המשחק. השוער הגרמני שמר על שער נקי בפעם ה-57 ב-136 הופעות שערך, ובכך עקף את איקר קסיאס (ריאל מדריד ופורטו), שעומד על כמות דומה של משחקים עם רשת נקייה - אך עשה זאת ב-177 הופעות.
המשחק אתמול סיפק גם רגע ביזארי: מאמן באיירן, תומאס טוכל, שיסיים את תפקידו בסיום העונה - סיים את המשחק עם בוהן שבורה. המאמן הגרמני ניסה להמריץ את שחקניו לפני המשחק ובעט בקופסה שהייתה באזור במהלך נאום המוטיבציה שנשא. "אני לא חושב שאני יכול להוריד את הנעל", אמר טוכל בסיום. "בקבוצה לא הבינו למה ישבתי על הספסל במשך כל המשחק".
על המשחק עצמו אמר טוכל: "זו הייתה הופעה מאוד ממושמעת וחזקה מצידנו. לא איבדנו את הראש לרגע. שיחקנו בצורה אמיצה ובקצב טוב. השער השני הגיע בתזמון מושלם ונתן לנו המון ביטחון. זה נראה קצת יותר קל ממה שזה היה באמת".
הארי קיין אמר בסיום: "זה היה ערב מושלם מבחינתנו, הופעה גדולה. הגענו למשחק הזה עם פיגור 1:0 מהמשחק הראשון וזה שהצלחנו להפוך הוא כמובן רגע גדול בשבילו בעונה הזו. זו הייתה הופעה ברמה גבוהה". על השערים שכבש: "בשער הראשון התמקדתי בלהתמקם היטב בתיבת החמש, דיברנו על זה במשך כל השבוע. לגבי השער השני - לקחתי את הזמן וסיימתי ברגל שמאל. זה היה נחמד איך שזה הסתדר בסופו של דבר".