המחזור ה-20 בליגה הצרפתית נפתח הערב (שישי) עם ניצחון חוץ של פריז סן ז'רמן, 1:2 על שטרסבורג. לאחר התיקו הביתי המפתיע מול ברסט, האלופה שבה למסלול הניצחונות והגדילה זמנית את יתרונה בפסגת הטבלה על ניס שבמקום השני ל-9 נקודות.
הפריזאים קיבלו פנדל בדקה ה-6, אך קיליאן אמבאפה החמיץ בצורה לא אופיינית. הכוכב הגדול פיצה 25 דקות לאחר מכן כשניצל בישול של מרקו אסנסיו והעלה את האורחת ליתרון בדקה ה-31. ארבע דקות בתוך המחצית השנייה, אמבאפה גמל לאסנסיו והשניים החליפו תפקידים, כשאמבאפה בישל לספרדי את השני. המארחת חזרה למשחק בדקה ה-68 משער של דיליין באקווה, אך לא הצליחה לעשות יותר מזה.
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה עם מרקו אסנסיו
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה עם מרקו אסנסיו
בישלו אחד לשני. קיליאן אמבאפה עם מרקו אסנסיו
(PATRICK HERTZOG / AFP)
בגרמניה, דורטמונד פתחה את המחזור ה-20 בבונדסליגה עם 0:0 מאכזב בחוץ מול הידנהיים. החבורה של אדין טרזיץ' הגיעה ללא תשעה שחקנים, ביניהם ג'יידון סאנצ'ו ומרקו רויס הפצועים, ולמרות ששלטה במשחק ובעטה 13 פעמים לשער (5 למסגרת) לא הצליחה להכניע את קווין מולר בשער המארחת, ורצף שלושת הניצחונות שלה נקטע. דורטמונד נותרה במקום הרביעי ופספסה הזדמנות לעקוף את שטוטגרט ולעלות למקום השלישי.
ספרד: אתלטיק בילבאו הביסה 0:4 את מאיורקה והתקרבה עד כדי שלוש נקודות מברצלונה (מקום רביעי) ואתלטיקו מדריד (מקום שלישי).
איטליה: הפסד דרמטי ואכזרי לפיורנטינה בפתיחת המחזור ה-33. הוויולה ביצעו מהפך במשחק החוץ מול לצ'ה לאחר שפיגרו 0:1, ונכנסו לתוספת הזמן עם יתרון 1:2, אך שערים של רוברטו פיקולי (90) ופטריק דורגו (90+2) קבעו מהפך נוסף, והמארחת יצאה עם שלוש הנקודות עם 2:3 גדול מבחינתה. פיורנטינה פספסה הזדמנות לעלות זמנית למקום הרביעי בטבלה.