ארסנל הפסידה לליברפול בשישה משבעת משחקי הפרמייר ליג שקדמו לזה שנערך אתמול (ראשון). אבל אתמול התותחנים הצליחו להשאיר את העבר מאחור וניצחו 2:3 את הקבוצה של יורגן קלופ. צמד של בוקאיו סאקה ושער נוסף של גבריאל מרטינלי סידרו לארסנל חזרה אל הפסגה.
"זה מרגיש נהדר לנצח את ליברפול", הודה בסיום מאמן ארסנל מיקל ארטטה שחגג בגדול, "במיוחד בדרך שניצחנו ובצורה ששיחקנו, האווירה, אני חושב שהגיע לנו לנצח. היו הרבה רגעים טובים של ליברפול, היא יודעת לנצל שטחים והשחקנים שלה היו יעילים מאוד עם המצבים שהגיעו אליהם. הראינו הרבה קור רוח ואופי ברגעים הקשים, במיוחד במחצית השנייה".
3 צפייה בגלריה
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
מיקל ארטטה מאמן ארסנל
בטירוף. ארטטה
(צילום: גטי אימג'ס)
המאמן הספרדי נשאל מה אמר לשחקנים בחדר ההלבשה במחצית וענה: "הייתה שם שיחה ערה, אבל רציתי לעודד אותם ולתת להם ניצחון שאנחנו יכולים לנצח. ברור שהיינו צריכים לעשות כמה התאמות. הכול השתפר במחצית השנייה, הארגון, התזמון של המסירות, ניצחנו בכל דו קרב. שמחתי מאוד מזה".
בוקאיו סאקה, שהצטיין עם צמד, אמר: "התקשינו מאוד מול ליברפול בשנתיים או שלוש האחרונות. לנצח ככה לעיני הקהל שלנו זה מראה על ההתקדמות שלנו. זה נותן לנו יותר ביטחון כי ליברפול קבוצה נהדרת ואנחנו מכבדים אותה מאוד. הרגשתי שהגיע לנו להוביל במחצית אז השער שכבשתי בתוספת הזמן היה חשוב מאוד. אני רוצה לכבוש יותר עכשיו".
3 צפייה בגלריה
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל עם גרניט ג'אקה
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל עם גרניט ג'אקה
רוצה להמשיך לכבוש. סאקה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
יורגן קלופ מאמן ליברפול
יורגן קלופ מאמן ליברפול
המצב קשה. קלופ
(צילום: AP)
גבריאל מרטינלי, שכבש ובישל, הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. עבדנו קשה והגיע לנו לנצח. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ככה כי העונה עוד ארוכה מאוד ואנחנו רוצים להשיג דברים. אנחנו עובדים אחד בשביל השני ואנחנו משפחה. הגיל של השחקנים לא משמעותי, זה הלב שלך וכמה אתה רוצה להשיג בכדורגל ובחיים. זה הדבר הכי חשוב. אנחנו צריכים להאמין ולחשוב ממשחק למשחק".
מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אנחנו לא במירוץ האליפות. יש לנו בעיות כרגע, אבל גרמנו למוליכה שנמצאת בכושר מצוין הרבה בעיות. אפילו במצב רע מאוד מבחינתנו, עם חילופים מוקדמים הצלחנו לגרום לארסנל בעיות אמיתיות. אנחנו צריכים להמשיך, נבוא להילחם בכל משחק. אנחנו לא כאן כדי להיות מרוצים מהמצב ולחשוב על העונה שעברה.
"אנחנו מאוכזבים מאוד. עשינו טעויות גדולות בכל שלושת השערים שלהם. ספגנו שער מוקדם מאוד, התחלה רעה. לאחר מכן הצלחנו לשלוט במשחק נגד קבוצה אגרסיבית ומלאת ביטחון. הצלחנו לכבוש שוויון נהדר. עשינו טעות גדולה לפני המחצית, מה אנחנו עושים? ההתחלה הכי גרועה והסיום הכי גרוע. המצב שלנו קשה מאוד עכשיו ובנוסף לכל יש לנו גם פציעות. ההחלטות הולכות נגדנו, זה טיפוסי אבל זה לא עוזר".
פורסם לראשונה: 07:23, 10.10.22