הפתעה גדולה בגביע הגרמני: פרייבורג ניצחה 1:2 את באיירן מינכן ועלתה על חשבונה לחצי גמר הגביע, אחרי פנדל מדויק של לוקאס הולר עמוק בדקה ה-95.
תומאס טוכל פתח את הקדנציה שלו בבאיירן מינכן בצורה חלומית עם ניצחון 2:4 על דורטמונד בשבת, אבל הוא ובאיירן איבדו את הגביע. דאיו אופמקאנו כבש למארחת (19), ניקולס הופלר השווה (27) ובדקה ה-95 ג'מאל מוסיאלה נגע בכדור ביד בתוך הרחבה. לוקאס הולר לקח את הפנדל וגם כבש אותו. ניצחון מדהים של פרייבורג שנהנית מעונה מצוינת בליגה כשהיא במקום הרביעי.
2 צפייה בגלריה
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים
שחקני באיירן מינכן מאוכזבים
(Matthias Schrader \ AP)
2 צפייה בגלריה
הפנדל המדויק של הולר
הפנדל המדויק של הולר
הפנדל המדויק של הולר
(EDUARD MARTIN \ EPA)
אנגליה: צ'לסי פיטרה ביום ראשון את גרהאם פוטר המאכזב, אבל גם בלעדיו היא לא ניצחה וסיימה רק ב-0:0 עם ליברפול בקרב של קבוצות מאוד מאכזבות. שני שערים של צ'לסי (ריס ג'יימס וקאי האברץ) נפסלו אחרי התערבות ה-VAR.
במשחקים נוספים: לידס ניצחה 1:2 את נוטינגהאם פורסט בקרב תחתית חשוב. אורל מנגאלה העלה את פורסט ליתרון (12), ג'ק האריסון (20) ולואיס סיניסטרה (45) הפכו. לסטר, שפיטרה ביום ראשון את מאמנה ברנדן רוג'רס, הפסידה 2:1 לאסטון וילה. ברייטון ניצחה 0:2 את בורנמות'.
איטליה: הערב נערך משחק חצי הגמר הראשון בין אינטר ליובנטוס. חואן קוודראדו כבש עבור יובנטוס שער בדקה ה-83, אך רומלו לוקאקו איזן בתוספת הזמן (95).