שבוע בלבד לאחר סיומו של "המונדיאל הערבי הראשון", נראה שסערה חדשה משכיחה את הרגשות סביב הטורניר. כמידי שנה, פרסם אתמול (שבת) כוכב ליברפול מוחמד סלאח תמונה משפחתית סביב עץ חג המולד ואיחל לעוקביו הרבים "חג מולד שמח". הדבר לא התקבל בברכה אצל כמה מעוקביו המוסלמים, ומהר מאוד הצית גל ביקורות כנגד הכדורגלן המצרי.
"אתה אף פעם לא מעלה פוסטים על האיסלאם", נכתב באחת התגובות בפוסט שעלה באינסטגרם. בתגובה אחרת נכתב "אפילו השטן מבולבל". בחשבון הטוויטר של סלאח, נכתב "מספיק כבר להתכופף בפני המערב, אתה אמור להיות מודל לחיקוי לנערים מוסלמים", בתגובה שקיבלה אלפי לייקים ושיתופים.
לצד זאת, יש לציין שהיו גם הרבה תגובות אוהדות לפוסט של סלאח, גם מצד עוקבים מוסלמים - אך גם להם הגיבו בביקורתיות. תגובה בה נכתב "אני מוסלמי מאינדונזיה ואני גאה בך", נענתה בתגובות נאצה והאשמות כי מדובר במתחזה נוצרי.
יש לציין שברחבי הרשתות החברתיות קיבלו בשוויון נפש את הביקורת שקיבל סלאח, כאמור לאור העובדה שלא מדובר בפעם הראשונה שהוא מברך את עוקביו הנוצרים עם תמונה משפחתית סביב עץ אשוח - סממן נוצרי מובהק. גם בפעמים הקודמות האקט עורר זעם מצד עוקבים מוסלמים, וסביר להניח שגם סערה זו תשכך מהר.
מה חדש? הפוסט של סלאח משנה שעברה
קבוצתו של מוחמד סלאח, ליברפול, חזרה מפגרת המונדיאל עם הפסד ביום חמישי 3:2 למנצ'סטר סיטי בגביע הליגה. המצרי כבש את אחד השערים, אך לא מנע הדחה מהמשך המפעל. מחר ב-19:30 יחזרו המייטי רדס לפרמייר-ליג כשיתמודדו מול אסטון וילה מסגרת מחזור הבוקסינג דיי החגיגי באנגליה.
כאמור, רק לפני שבוע הגיע לסיומו "המונדיאל הערבי הראשון" עם משחק גמר שנחשב בפי רבים לגדול בהיסטוריה. ברחבי העולם הערבי חגגו בגאווה את גביע העולם שנערך בקטאר, בו עלו לכותרות לא מעט סממנים ערבים, כשהבולט בהם היה הבישט המקומי שלבש לאו מסי כשהניף את הגביע.