אבק הכוכבים של הוליווד לא עשה לו את זה. שחקנה של איאקס, אדסון אלבארס, סיפר בראיון שנתן בהולנד כי החליט להאריך את חוזהו במועדון למרות שקיבל שיחה מפתיעה מאוד מ...שחקנית הקולנוע המפורסמת סלמה הייק, שניסתה לשכנע אותו לחתום בראן הצרפתית.
הייק, מקסיקנית במקור, נשואה למיליארדר הצרפתי, פרנסואה פינו, שהוא במקרה גם הבעלים של ראן.
2 צפייה בגלריה
סלמה הייק ופרנסואה פינו
סלמה הייק ופרנסואה פינו
סלמה הייק ופרנסואה פינו
(צילום: Gettyimages)
פינו רצה מאוד לצרף את אלבארס לקבוצתו וחשב על דרך מקורית על מנת לבצע את המשימה: שיחה מאשתו, אחת הגאוות הגדולות של מקסיקו.
"כן, זה נכון", שיחזר אלבארס. "סלמה הייק התקשרה אליי וניסתה לשכנע אותי להגיע לצרפת. זה הפתיע אותי וגם החמיא לי, אבל לא הייתה התלבטות כי היה ברור שאני ממשיך באיאקס. אני רוצה לשחק בליגת האלופות נגד הקבוצות הטובות בעולם, יש לי עוד הרבה מה להוכיח".
2 צפייה בגלריה
אדסון אלבארס חוגג
אדסון אלבארס חוגג
אדסון אלבארס חוגג
(צילום: AP)
לסיום החמיא אלבארס להייק: "היא שחקנית נהדרת ומפורסמת בעקבות הסרטים שלה בהוליווד. אני מעריך אותה מאוד, היא מהווה מודל לחיקוי כי נלחמה כמקסיקנית להגיע לאיפה שהיא היום".
אלבארס בן ה-23, שמשחק כקשר אחורי ובלם, הגיע לאיאקס בשנת 2019 מקבוצת אמריקה המקסיקנית עבור 15 מיליון דולר. ב-17 בספטמבר באותה שנה הפך למקסיקני הראשון שכובש בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות ב-0:3 על ליל בשלב הבתים. כמו כן, יש לו 50 הופעות בנבחרת מקסיקו.